U trećem mjesecu će biti godina dana od kako sam se pridružila Escape timu. Ono što sam mogla primijetiti i osjetiti u proteklih godinu dana je izvrsna radna atmosfera sa kolegama koji su uvijek tu da ti pomognu kada zapneš…
Ovo nije još jedan tipičan blog post o tome da li je bolje oglašavati se za brand riječi ili ne. Ovaj post govori o brand kampanji koja je korištena kako bi pratili „brendiranost“ klijenta te smo ujedno pratili i ponašanje…
U proljeće 2015 godine smo dobili klijenta koji je oglašavao smještajne kapacitete svojih turističkih objekata putem svoje aktivne adwords kampanje. Pregledom postojeće kampanje smo odmah uvidjeli da postoje mnogobrojne mogućnosti za poboljšanje istih. Ovdje se nećemo previše zadržati na točno…
Počelo je sasvim bezazleno. Dva, tri maila upozorenja. Nakon nekog vremena Google suspendira URL za oglašavanje. A, konkurencija likuje, jer je konačno uspjela. Pišite blog i što sve radite Pisanje bloga bi po meni trebala biti obaveza svakome tko je…
Parafrazirao sam medicinsku krilaticu, o pacijentu koji je unatoč uspješnoj operaciji umro, jer je to najbliži opis onoga, što se dogodilo.. Upozorenje AdWords oglašivačima Kako se isti slučaj vjerojatno dogodio ili može dogoditi nekom drugom, odlučih napisati upozorenje. Imamo klijenta…
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javni poziv za dodjelu potpore za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini. Poziv je upućen subjektima javnog i privatnog sektora, a isti mogu kandidirati za sufinanciranje oglašavanja prema jednom od pet mogućih modela: 1.…