Internet Marketing i Oglašavanje

Brand kampanja kao mjera brendiranosti

Ovo nije još jedan tipičan blog post o tome da li je bolje oglašavati se za brand riječi ili ne. Ovaj post govori o brand kampanji koja je korištena kako bi pratili „brendiranost“ klijenta te smo ujedno pratili i ponašanje…

90% bolji prihodi uz optimizaciju budžeta i kampanje

U proljeće 2015 godine smo dobili klijenta koji je oglašavao smještajne kapacitete svojih turističkih objekata putem svoje aktivne adwords kampanje. Pregledom postojeće kampanje smo odmah uvidjeli da postoje mnogobrojne mogućnosti za poboljšanje istih. Ovdje se nećemo previše zadržati na točno…

AdWords uništio oglašivača zbog konkurencije

Počelo je sasvim bezazleno. Dva, tri maila upozorenja. Nakon nekog vremena Google suspendira URL za oglašavanje. A, konkurencija likuje, jer je konačno uspjela. Pišite blog i što sve radite Pisanje bloga bi po meni trebala biti obaveza svakome tko je…

UPOZORENJE: AdWords uspio, klijent propao

Parafrazirao sam medicinsku krilaticu, o pacijentu koji je unatoč uspješnoj operaciji umro, jer je to najbliži opis onoga, što se dogodilo.. Upozorenje AdWords oglašivačima Kako se isti slučaj vjerojatno dogodio ili može dogoditi nekom drugom, odlučih napisati upozorenje. Imamo klijenta…

Kako turističkoj zajednici uzeti 200000 EUR?

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javni poziv za dodjelu potpore za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini. Poziv je upućen subjektima javnog i privatnog sektora, a isti mogu kandidirati za sufinanciranje oglašavanja prema jednom od pet mogućih modela: 1.…

Nisam grammar nazzi – volim tipfelere!

Često klijentima nije jasno zašto ulagati u brand kampanju i brand ključne riječi. Postoji nekoliko razloga zašto ulagati u AdWords oglašavanje i kad je organska pozicija na tražilici visoka, a o kojima smo ranije pisali. Osim navedenih, događa se i…

Stranica 2 od 1512345...10... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio