Internet Marketing i Oglašavanje

25/08/2014

Blog, Yandex Direct

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Specialist, bavi se internet marketingom od 2008 godine a posebno se specijalizirao za AdWords oglašavanje i optimizaciju postojećih kampanja. Od 2015. godine zadužen za nadzor i trening stalno rastućeg tima mladih marketinških stručnjaka.

Yandex – prikazivanje oglasa u određeno vrijeme

Postupak kojim određujete da vam se oglasi na Yandexu pojavljuju u samo određene sate ili dane je dosta jednostavan. No, treba znati da određivanju da nam se oglasi prikazuju u samo određene sate se pristupa iz nekoliko razloga ali među najvažnijima su:

  • ograničeni budžet – budžet nam se potroši prije nego prođe cijeli dan, tj. imamo dovoljno budžeta da nam se oglasi prikazuju samo nekoliko sati tijekom dana a ne tijekom cijelog dana.
  • povećana aktivnost u određene sate – primijetili smo da imamo najviše pretraga tijekom određenih sati ili smo primijetili da imamo konverzije samo u određene sate tijekom dana.

Da bi namjestili yandex oglase da nam se pokazuju u samo određene sate ili dane prvo je potrebno da uđete u postavke svoje kampanje.

Yandex Postavke vremena

Primijetit ćete da prvo što trebate namjestiti je odabir vremenske zone. U pravilu odabirete onu vremensku zonu prema regiji koju ciljate sa samom kampanjom.

Vremenska zona

Nakon toga možete pristupiti odlučivanju u koje sate će se prikazivati vaš oglas. Odabir je dosta jednostavan – svaki sat unutar jednog tjedna je predstavljen jednim kvadratićom. Dovoljno je da se klikne na onaj kvadratić za koji ne želimo da nam se oglasi pojavljuju i isključimo ga.

Odredivanje sati prikazivanja oglasa

Ako pak ne želite da vam se oglasi pojavljuju tijekom određenih dana onda je dovoljno da kliknete na imena pojedinih dana pored same tablice (lijevo) ili ako ne želite da vam se oglasi pojavljuju u određene sate tijekom svih dana onda je dovoljno da kliknete na oznake sati ispod same tablice.

Osim određivanja u koje sate ili dane će nam ići oglasi mi imamo mogućnost da određujemo i veličinu bida. Međutim, ovu mogućnost imate samo kod određenih kampanja gdje ste stavili da sami određujete bid a ne automatski.

Bid management oglasa

Potrebno je da prvo kliknete na uključivanje “bid management mode”. Tada će vam se sa desne strane pokazati određena skala od 0% do 100%. Ako želite da u određene sate dajete samo 50% predviđenog bida (kojeg ste postavili za svoje ključne riječi) onda je potrebno da prvo kliknete na kvadrat koji je označen sa 50% – sada ste ga odabrali. Zatim jednostavno kliknete na one sate u tjednu kada želite davati 50% postavljenog bida. Na gornjoj slici tako na primjer imamo namješteno da nam se u srijedu oglasi pojavljuju od 5-6am sa 100% bida, 6-7am sa 10% bida, 7-8am sa 30% bida, 8-9am sa 60% bida i od 9-10am sa 90% bida.

Za kraj je potrebno napomenuti da se oglasi moraju minimum prikazivati barem 40 sati tijekom jednog tjedna. Ujedno, ukoliko pak promijenite postavke kampanje i stavite iz ručnog u automatski bid – morate biti svjesni da će se automatski isključiti postavljeno vrijeme prikazivanja oglasa i oni će se krenuti prikazivati tijekom svih sati u tjednu.

Ukoliko se želite oglašavati na Yandexu – slobodno nas kontaktirajte.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio