Internet Marketing i Oglašavanje

25/02/2011

Blog, Google Adwords, Google Analytics, Internet Marketing

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. Honest, funny and warm person with a wide field of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Vodite ispravno svoj internet marketing.

Internet marketing usmjeren na cilj

Nova Google AdWords funkcija

Često na predavanjima znam ustvrditi jednu jednostavnu činjenicu:  – sve što ste danas od mene čuli je yesterday’s news. Odnosno, sve što Vam kažem vrijedilo je jučer. Kako sam ovaj tjedan imao nekoliko predavanja, opet sam tu tezu potvrdio.

Na predavanjima tijekom ovog tjedna o korištenju sustava Google AdWords još kod mene nije bila aktivirana funkcija koja prikazuje oglase tako da prikazuje češće onaj oglas koji ostvaruje više konverzija. Ta je funkcija jučer uvedena na mojem Google AdWords računu i nalazi se u području postavki oglasa  (ad settings, ad delivery) pri kraju postavki kampanje. Funkcija je uvedena nakon testiranja u SAD i Kanadi gdje je pokazala izvrsne rezultate svima koji imaju namješten conversion tracking odnosno mjere konverzije.

Konverzija je sve ono što mislite da Vam može koristiti. To može biti:

  • narudžba nekih proizvoda ili usluga,
  • uplata bilo čega karticom nakon što je kartica uspješno verificirana,
  • rezervacija sobe, leta ili potvrda dolaska na seminaru,
  • učlanjenje u bazu korisnika ili primatelja newslettera
  • poziv mobilnim uređajem
  • posjeta web stranici na vašem sjedištu na kojem su kontakt podaci

Kada pratite konverzije, morate ugraditi jedan mali dio koda na stranicu koja se prikazuje samo kada je konverzija uspješno završena. Primjerice, to može biti u normalnim okolnostima nevidljiva stranica koja se javlja na kraju procesa kupnje i ima na sebi jednu jednostavnu rečenicu koja glasi: Hvala što ste nam ukazali svoje povjerenje!

Nova funkcija koja optimizira oglase prema postotoku konverzije

Nova funkcija koja optimizira oglase prema postotku konverzije

Stoga svima koji su bili na mojem seminaru isprika što nismo obradili i tu funkciju. I naravno očekujte kod Google AdWords sustava češće takve dopune postojećih funkcija. Zato ovaj posao ne može dosaditi. NE MOŽE!

Miroslav Varga

Google AdWords i Google Analytics specijalista

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio