Vodite ispravno svoj internet marketing
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 25/02/2011, 2.3 minuta, 823 pregleda

Internet marketing usmjeren na cilj

Nova Google AdWords funkcija


Često na predavanjima znam ustvrditi jednu jednostavnu činjenicu:  – sve što ste danas od mene čuli je yesterday’s news. Odnosno, sve što Vam kažem vrijedilo je jučer. Kako sam ovaj tjedan imao nekoliko predavanja, opet sam tu tezu potvrdio.

Na predavanjima tijekom ovog tjedna o korištenju sustava Google AdWords još kod mene nije bila aktivirana funkcija koja prikazuje oglase tako da prikazuje češće onaj oglas koji ostvaruje više konverzija. Ta je funkcija jučer uvedena na mojem Google AdWords računu i nalazi se u području postavki oglasa  (ad settings, ad delivery) pri kraju postavki kampanje. Funkcija je uvedena nakon testiranja u SAD i Kanadi gdje je pokazala izvrsne rezultate svima koji imaju namješten conversion tracking odnosno mjere konverzije.

Konverzija je sve ono što mislite da Vam može koristiti. To može biti:

  • narudžba nekih proizvoda ili usluga,
  • uplata bilo čega karticom nakon što je kartica uspješno verificirana,
  • rezervacija sobe, leta ili potvrda dolaska na seminaru,
  • učlanjenje u bazu korisnika ili primatelja newslettera
  • poziv mobilnim uređajem
  • posjeta web stranici na vašem sjedištu na kojem su kontakt podaci


Kada pratite konverzije, morate ugraditi jedan mali dio koda na stranicu koja se prikazuje samo kada je konverzija uspješno završena. Primjerice, to može biti u normalnim okolnostima nevidljiva stranica koja se javlja na kraju procesa kupnje i ima na sebi jednu jednostavnu rečenicu koja glasi: Hvala što ste nam ukazali svoje povjerenje!

Nova funkcija koja optimizira oglase prema postotoku konverzije
Nova funkcija koja optimizira oglase prema postotku konverzije

Stoga svima koji su bili na mojem seminaru isprika što nismo obradili i tu funkciju. I naravno očekujte kod Google AdWords sustava češće takve dopune postojećih funkcija. Zato ovaj posao ne može dosaditi. NE MOŽE!

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU