Internet Marketing i Oglašavanje

12/09/2015

Blog, Google Adwords, Zanimljivosti

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

UPOZORENJE: AdWords uspio, klijent propao

Parafrazirao sam medicinsku krilaticu, o pacijentu koji je unatoč uspješnoj operaciji umro, jer je to najbliži opis onoga, što se dogodilo..

Upozorenje AdWords oglašivačima

Kako se isti slučaj vjerojatno dogodio ili može dogoditi nekom drugom, odlučih napisati upozorenje.

Imamo klijenta koji je nakon nekoliko mailova i dosta pitanja, ipak odlučio pokrenuti AdWords kampanju. Bio je dosta skeptičan na početku u uspješnost kampanje, a pogotovo ga je mučila vrlo visoka cijena klika. Kako je djelatan u području specifičnih medicinskih usluga, a ciljao je područje Švicarske, nije iznenađenje da je cijena klika za neke od oglašavanih usluga bila blizu 6 CHF (oko 41kn).

Cijena klika 6CHF

Nakon što smo pokrenuli kampanju, nije trebalo dugo da počnu pristizati i prvi upiti. Ali …

Čuvajte se lopova

U mailu koji je pristigao, potencijalni pacijent je molio je da ga se nazove jer ima još neka pitanja. Napisao je da mu na web stranici nije bilo sve jasno. Moj klijent, ništa ne sluteći, uzeo je telefon u ruke i nazvao je broj iz maila.

Kako često komunicira sa Švicarskom ima i švicarski broj mobitela s kojeg zove jer je primjetio da švicarci imaju bolju konverziju kada zove s tog mobitela. U Švicarskoj postoji mobilna mreži Orange™ koja ima predbroj 079. Dakle kada je dobio poruku da bi trebao nazvati broj broj +44 79 … nije ništa posumnjao. Malo mu je bilo čudno što umjesto +41 treba zvati +44, ali ništa strašno.

Dakle, naš klijent ništa ne sluteći nazove 004479…..

Lijepog li iznenađenja

Vrlo ugodan glas s druge strane zahvalio se na pozivu, obavijestio je mog klijenta da je uspostava poziva naplaćena 30£ (oko 310kn) i da svaka daljnja minuta stoji 0.99£ (oko 10kn), da im je drago da ih je nazvao i da može slobodno popričati sa svojim ‘phone phsyciatrist‘ jer je započela ‘Phone Therapy for Depression‘ sesija koja traje najduže 2 sata. Nakon toga mora ponovo nazvati …

AdWords je uspio, ali klijent je ostao bez 350kn prateći lead koji mu je AdWords osigurao (ne zaboraviti – platio je 30£ + klik na oglas). Nazvao bih to online lead, za offline click fraud 🙂

psychiatrist-clipart-psychiatrist-11

Molim prenesite dalje jer vjerujem da se i drugima to dogodilo ili može dogoditi!

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio