Internet Marketing i Oglašavanje

20/02/2017

Blog, Zanimljivosti

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Specialist, bavi se internet marketingom od 2008 godine a posebno se specijalizirao za AdWords oglašavanje i optimizaciju postojećih kampanja. Od 2015. godine zadužen za nadzor i trening stalno rastućeg tima mladih marketinških stručnjaka.

Tajne i Trikovi

Puno puta smo da sada čuli različita pitanja kojima je jedna stvar bila zajednička: zašto vi na svojim predavanjima, blogovima i konferencijama dijelite svoje tajne?

Da bi se odgovorilo na to pitanje – potrebno je malo dublje razmisliti jer odgovor se sastoji od nekoliko dijelova koji su međusobno povezani i isprepleteni. Prvi dio odgovora bi zapravo bilo jedno kratko protupitanje:

Mi otkrivamo sve naše tajne?

Uzmimo na primjer prošlogodišnju HitIt konferenciju gdje je kolega Miroslav otkrio neke tajne o trajanju remarketing lista dok sam ja otkrio zašto je ipak potrebno imati brand kampanje unutar AdWordsa. Te “trikove” smo mi koristili godinama i sad je došao trenutak da ih podijelimo sa svima.

Miroslav hitit

Ne zato što su ti “trikovi” zastarjeli, jer oni i dalje funkcioniraju, već zato što smo u međuvremenu otkrili još nekoliko novih. Na primjer, ti “trikovi” sa HitIt konferencije vam mogu povećati rezultate za oko 10%. U međuvremenu smo otkrili još nekoliko trikova koji mogu povećati rezultate za dodatnih 20%.

A te nove trikove vam možda otkrijemo na ovogodišnjoj HitIt konferenciji.

Sve tajne se otkriju

Zapravo je vrlo jednostavno – sve tajne se kad tad otkriju. Stvar je u tome što čak i ako otkrijemo neki trik koji bi nam možda donio 10% više konverzija, da će taj isti trik vrlo brzo još netko otkriti i objaviti. Zašto onda ne bi mi bilo prvi, ili među prvima, koji će objaviti tu tajnu?

Davorin Hitit

Tako smo u nekoliko slučajeva objavljivali određene informacije za koje se moglo reći da nisu bile široko poznate. Upravo je ovo jedan od razloga zašto mnogobrojni prate naš blog.

Sve zastarijeva

Mnoge tajne vezane za poboljšanje kampanja vrlo brzo zastare. Vrlo brzo se dogodi da Google u AdWords sustavu nešto promijeni, doda ili ukine – i tako zapravo onemogući neki postupak pomoću kojeg smo dolazili do boljih rezultata.

Drugim riječima – sve trikove za bolje vođenje vaših online kampanja vam mogu biti od velike koristi u tom trenutku. Ali ti trikovi već sutra možda neće raditi. Ovaj posao zahtjeva konstantno učenje – ali možda i najvažnije – testiranje i “kopanje” po svim dostupnim mogućnostima.

Osoba koja će svoje digitalne kampanje temeljiti na “sadašnjim” znanjima će vrlo brzo zastarjeti – vrlo je važno stalno otkrivati nove stvari.

Kad se pogleda na sva tri dijela – vjerujemo da vam je sada jasnije zašto mi dijelimo naše tajne. A možda vam je i jasnije zašto je najbolje da nas i dalje slušate na mnogim predavanjima i konferencijama. Velika je šansa da ćete tada čuti nešto potpuno novo.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio