Internet Marketing i Oglašavanje

13/11/2012

Blog, Google Analytics

2 komentar/a

AUTOR

Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Tablet i Smartphone promet – segmentiranje – Google Analytics

Na internetu se vode dosta velike rasprave o učinkovitosti mobilnih platformi, mobilnom marketingu i sl. Google Analytics je nedavno uveo i novi Default segment za isključivo Tablet traffic pa se tako svi izvještaji mogu dodatno definirati kroz jednostavne segmente:

  1. Mobile traffic i
  2. Tablet traffic

Prema istraživanju na SearchEngineLand rast u mobilnom poslovanju je vrlo jasno izražen u skoro svim industrijama no postavlja se pitanje kakva je učinkovitost Tableta u odnosu na Smartphone (pametne telefone:)) ili desktop. Prema priloženom članku Tableti su puno učinkovitiji od desktop računala i smartphone uređaja (za područje USA).  Kakva je situacija u Vašem poslu?

Kako bi vidjeli kakvi su odnosi 3 osnovne platforme gledajući ROI moramo definirati i u izvještaju koristiti (napomena – sve radnje su vezane za Google Analytics):

  1. default segment Tablet traffic
  2. custom segment Mobile Smartphone (svi mobilni uređaji koji nisu Tableti) (preuzmite custom segment)
  3. custom segment Non mobile traffic (Desktop only – svi uređaji koji nisu Mobile traffic) (preuzmite custom segment)

Ako imate kakva pitanja i komentare slobodno pišite u nastavku!

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Pa da… Učinkovitost tableta je često veća jer su korisnici kupci veće kupovne moći, a po profilu spremniji na online kupovinu. Također, za razliku od smartphone kupaca, nemaju veće teškoće prolaziti kroz korake checkouta i bez mobile theme ili responsive designa.



  2. @Tomislav
    U potpunosti se slažem. Ovo bi se trebalo koristiti samo kao potvrda ako se netko odluči oglašavati na PPC platformi pa zakupiš samo Tablet devices a ne cijeli mobilni segment – naravno ako je cilj isključivo konverzija.

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio