Što možemo očekivati od zadnjih najava Google izmjena AdWordsa
Ines Srb
Ines Srb, 24/06/2016, 4.5 minuta, 828 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Google Adwords campaigns

Google već duže vrijeme uči oglašivače o važnosti mobilnog oglašavanja. Mobile Hero događaj koji se održao početkom lipnja je služio kako bi nam Google prezentirao istraživanja koja nam mogu pomoći kako bi lakše osvijestili (klijenta wink ) važnost mobilnog oglašavanja. Pametni telefoni su postali dio nas, rijetko kada ćete vidjeti osobu koja uz sebe nema pametni telefon. Zbog toga se sve veći broj pretraživanja obavlja preko mobitela i sve manje imamo potrebu koristiti stolno računalo kako bi pronašli neki proizvod, uslugu ili obavili kupnju. Odluke donosimo u hodu, dok smo na ulici, u prodavaonici, automobilu i slično. Kao što sam već navela, Google je svjestan na koji način korisnici funkcioniraju i konstantno radi na tome kako bi se prilagodio njihovim potrebama i željama.

Krajem prošlog mjeseca Google je najavio uvođenje velikih izmjena koje možemo očekivati do kraja ove godine. Mogli smo predosjetiti dolazak izmjena nakon što je Google ukinuo oglase s desne strane i dodao četvrti oglas iznad organskih rezultata.

 Oglasi na tražilici

U ovom članku će biti navedene nadolazeće izmjene AdWordsa i mišljenje o tome što to znači za nas oglašivače.

Prošireni search oglasi


Ukidanjem oglasa s desne strane, Google je oslobodio prostor za duže oglase. Novi oglasi će biti 2 puta veći od postojećih. Vjerujem da sve oglašivače veseli vijest kako ćemo u budućnosti umjesto jednog naslova od 25 znakova imati čak dva naslova od 30 znakova i veći broj znakova za tekst oglasa. Google će zamijeniti dva reda teksta s jedinom redom koji će imati do 80 znakova. Display URL će se automatski kreirati iz final URL-a, a oglašivači će moći dodati do 15 znakova u display URL.

Tablica proširenje oglasa

Veći oglasi će omogućiti veću slobodu pri pisanju oglasa i veću uočljivost što će sigurno rezultirati većim CTR-om.

Novi display oglasi


Novi display oglasi će se prilagođavati sadržaju web stranice na kojoj se prikazuju. Trebat ćemo odrediti display URL, naslov, tekst oglasa i sliku, a Google će kreirati display oglas koji bi se trebao prilagoditi sadržaju web stranice ili aplikacije.

 Responsive display ads - google blog

Odvojeno licitiranje za mobitele, tablete i desktop računala


Napokon će Google omogućiti posebno licitiranje za mobitele, tablete i desktop računala. Do sada smo imali mogućnost povećavati bidove za mobitele do 300% i smanjivati do 100%, ali se nije u potpunosti moglo ograničiti prikazivanje na ostalim uređajima što je utjecalo na preformance kampanja. U budućnosti ćemo moći povećavati bidove za pojedine vrste uređaja do 900% i smanjivati do 100%. S ovom mogućnošću će imati puno više smisla kreirati mobile kampanje jer ćemo imati puno veću kontrolu uređaja na kojima želimo da se oglasi prikazuju.

Local search oglasi


Kako bi ciljali korisnike koji traže fizičke trgovine putem Google karte, Google planira uvesti local search oglase. Korisnicima bi se prikazivali relevantni oglasi koji bi se odnosili na fizičke trgovine i objekte koji se nalaze u neposrednoj blizini lokacije koju pretražuju. Bit će potrebno koristiti ekstenzije lokacije kako bi se mogli koristiti local search oglasi. Novi oglasi će se prikazivati na tražilici i Google kartama.

Local search ads 

Google nam je definitivno priredio zanimljive novitete koji bi uvelike mogli pridonijeti poboljšanju rezultata kampanja. Na nama je strpljivo čekati i kada navedene funkcije budu raspoložive za korištenje kreirati još bolje kampanje i ostvariti još bolje rezultate.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU