Internet Marketing i Oglašavanje

18/07/2014

Blog, Google Adwords, Internet Marketing

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Slab CTR za exact match

Izmjerili ste CTR na exact match keyworde ispod 1%? Čak ispod 0,5%? Napravili ste istu grešku kao i ja prije 3-4 godine. Pročitajte kako to ispraviti.

 

 Mali CTR (Clickthrough rate)

Sjedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan jer je radio s Agencijom X i Agencijom Y (samo uz put: Uvjeren sam da su to ponajbolje AdWords agencije u RH), a ipak ima jako loše rezultate kampanje. Ima loš Quality score i plaća zato vrlo visoku cijenu klika u jako konkurentnom okruženju. Quality score je, uz postavljenu cijenu klika, najvažniji faktor koji utječe na poziciju oglasa (AdRank) i cijenu klika.

Što je CTR

Pisali smo više puta o Quality score na našem blogu (Damirov članak o Quality score-u, Davorinov članak o quality score i moj članak o Quality score-u). Naravno da je i nama Quality score važan jer izravno utječe na troškove oglašavanja. Ima puno rasprava o tome što sve ulazi u algoritam za izračun Quality score, ali svi se slažu jednom:

Najveći utjecaj na Quality score ima CTR (doduše, expected clickthrough rate)

CTR je omjer između broja klika na oglas i broja prikaza oglasa i preporučam da pročitate na našem blogu članak o Clickthrough rate ili CTR-u.

Ono što se kod AdWords sustava događa (kao i u cijeloj IT branši) jer velik broj promjena od kojih neke značajno utječu na kampanju. Ako stalno ne pratite novosti, naprosto plaćate više novaca. Tako se dogodilo i s dvije promjene koje je Google uveo u AdWords sustav.

Što ‘ruši’ CTR?

Uključene su u osnovne postavke kampanje, po defaultu, dvije opcije koje su značajno utjecale na dotadašnji način prikazivanja oglasa. Uključeni su Gogole search partneri pod networks izbornikom i uključeni su misspellings za exact i phrase keyworde:

Google search partners

 

Include misspellings

 Provjerite svoje povratne podatke

Ako imate ovakve brojke provjerite, search partners network:

Exact Keyword low CTR

 

To je vrlo jednostavno:

SEGMENTACIJA GOOGLE vs Search partners

Izvještaj koji ćete dobiti odmah će Vam dati odgovor da li isključiti search partnere ili ne:

Kada isključiti search partnere

Da li isklučiti misspelling, morate provjeriti u Search terms izvještau. Search terms izvještaj bi bi trebalo gledati svakodnevno:

Search term izvještaj

 

Ako provjerite te izvještaje i povratne podatke, moguće će da Vam CTR skokovito porasti, a to znači i bolji Quality score. Posljedično, niža je cijena klika i/ili bolja pozicija oglasa.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio