Internet Marketing i Oglašavanje

16/01/2015

Blog, Google Adwords

1 komentar/a

AUTOR

Sistematski zdravstveni pregled za vaše Google AdWords kampanje

Koliko puta godišnje obavljate sistematski zdravstveni pregled? EKG, krvna slika, UZV abdomena?

Kada ste zadnji put provjerili krvnu sliku Vaše Google AdWords kampanje? Jeste li napravili sistematski zdravstveni pregled Vaše Google AdWords kampanje ili kako ga mi zovemo audit?

Često nam se javljaju klijenti koji nisu zadovoljni svojom kampanjom ili samo žele provjeriti može li njihova kampanja ostvariti bolje rezultate. Za takve klijente radimo nešto što se zove audit kampanje. Audit kampanje je sistematski zdravstveni pregled Google AdWords kampanje, a trebali bi ga obaviti svi koji ulažu značajnija sredstva u Google AdWords kampanje. Sistematski zdravstveni pregled Google AdWords kampanje trebao bi sadržavati:

  • Analizu geografskog područja oglašavanja
  • Analizu geografske lokacije tražitelja
  • Analiza odabranih metoda ciljanja
  • Ciljani uređaji i vrste bidanja
  • Vrste kampanja
  • Impression share svih elemenata
  • Proračun
  • Optimizacija oglasa
  • Analiza vrste oglasa
  • Analiza landing stranica oglasa
  • Negativne riječi
  • Proširenja oglasa (Ad extensions)
  • Frekvencija uključenosti agencije (Change History)
  • Vrste ciljanih riječi (Match type)
  • Long tail riječi
  • CTR (click through rate)
  • Konverzije

Promatrajući kompleksnost kampanje (budget, broj ključnih riječi, oglasa, grupa oglasa i dr.) pripremili smo tri vrste zdravstvenog pregleda za Vaše Google AdWords kampanje:

Osnovni pregled

Cilj ovoga pregleda je utvrditi opće zdravstveno stanje Vaše Google AdWords kampanje. Pregled najčešće započinje pregledom osnovnih postavki kampanje, osnovni pregled strukture kampanje (npr. jesu li odvojene search i display kampanje), pregled ciljanja ključnih riječi (broad, phrase, exact), pregled grupa oglasa i vrši li se testiranje varijaniti oglasa.

Cijena pregleda: 500,00 – 1.000,00kn + PDV

Dubinski pregled

Uključuje sve preglede iz Osnovnog pregleda, te dodatne preglede strukture kampanje (razdvajanje grupa po ciljanju ključnih riječi), pregled veze između Google AdWords-a i Google Analyticsa, geotargetiranje kampanje (po gradovima i regijama), osnovni pregled ekstenzija oglasa, remarketing za display oglase.

Cijena pregleda: 1.000,00 – 1.500,00kn + PDV

Specijalistički pregled

Uključuje sve preglede iz Dubinskog pregleda, te dodatne preglede ekstenzija oglasa, postavke remarketinga za search i display, postavke Google Analytics (ciljevi, eCommerce).

Cijena pregleda: od 2.500,00 + PDV

Ukoliko niste sigurni u zdravstveno stanje Vaše Google Analytics kampanje, slobodno nam se obratite i za Vašu ćemo kampanju napraviti jedan od ponuđenih sistematskih pregleda.

P.S. Povodom ovoga članka pripremili smo malu akciju. Poklanjamo tri osnovna pregleda Google AdWords kampanje – samo za najbrže – javite nam se!

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio