Internet Marketing i Oglašavanje

08/05/2017

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Qualified Individual i član najbolje rangiranog tima u Hrvatskoj na Google Online Marketing Challenge 2015. Specijalizirala se za AdWords oglašavanje te svakodnevno usavršava svoja znanja i vještine iz područja internet marketinga.

Rezultati responzivnih oglasa

Još sam u listopadu pisala o dolasku responzivnih oglasa. U ovom članku neću ponovno govoriti što su responzivni oglasi i kako se kreiraju, nego ću vam pokazati rezultate responzivnih oglasa u odnosu na tekstualne oglase i bannere. Prošlo je dosta vremena od njihovog uvođenja i već neko vrijeme se primjećuju njihovi rezultati. U početku je bio problem s responzivnim oglasima što nisu odmah ostvarivali očekivane rezultate, bili su jednako skupi kao i banneri, dugo se čekalo za njihovo odobrenje i ostvarivali su manje impresija od tekstualnih oglasa. Trebalo je proći određeno vrijeme da ih sustav prilagodi web stranicama.

Prvo ću vam pokazati nekoliko responzivnih oglasa koji su se prikazali na različitim portalima, a nakon toga će biti prikazani rezultati responzivnih oglasa.

 

Reponzivni tekstualni oglasi

 

Responzivni slikovni oglas

 

Rezultati

U nastavku će biti prikazani rezultati responzivnih oglasa kod različitih klijenata i njihova usporedba s rezultatima tekstualnih oglasa i bannera.

Primjer 1

Na temelju rezultata impresija vidimo kako su u adgrupi najveći broj impresija ostvarila dva responzivna oglasa. Jedan je ostvario 442.984 impresije, a drugi 36.112 impresija. Nakon njih se najviše puta prikazao tekstualni oglas, koji se prikazao 23.719 puta. Prvi banner se prikazao tek nakon responzivnih i tekstualnih oglasa i on se prikazao 16.920 puta.

 

Primjer 2

I u ovom primjeru su responzivni oglasi ostvarili znatno veći broj broj prikazivanja. Jedan responzivni oglas je ostvario 643.726 prikazivanja, a drugi 459.781 prikazivanje. Reponzivni oglasi su ostvarili veći CTR (0.07%) od tekstualnih oglasa, ali ipak banner ima veći CTR (0.13%) i od responzivnih oglasa. U ovom primjeru vidimo kako tekstualni oglasi imaju manju cijenu klika, ali znatno manji broj prikazivanja u odnosu na responzivne. Naravno, i dalje su najskuplji banneri.

 

Primjer 3

I u trećem primjeru vidimo kako je najveći broj prikazivanja ostvario responzivni oglas (151.532), nakon njega je najveći broj imao tekstualni oglas, a tek nakon njih se prema broju prikazivanja nalaze banneri. U ovom primjeru je vidljivo i kako je responzivni oglas ostvario najveći CTR (0.45%). Tekstualni oglasi i u ovom primjeru imaju najmanju cijenu klika.

 

Dok su prije tekstualni oglasi ostvarivali najveći broj prikazivanja sada su ih u tome zamijenili responzivni oglasi. Vidljivo je kako responzivni oglasi sve više i više zamjenjuju tekstualne oglase, za sada je jedina prednost tekstualnih oglasa što imaju manju cijenu klika. Vjerujem kako će u budućnosti responzivni oglasi ostvarivati još bolje rezultate i da s vremenom možda neće biti ni potrebe za tekstualnim oglasima. Nadam se da će Google s vremenom omogućiti da možemo vidjeti statistiku prema vrstama responzivnih oglasa.

 

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio