Responzivni oglasi zamjenjuju tekstualne oglase na GDN-u
Ines Srb
Ines Srb, 11/10/2016, 4.1 minuta, 1756 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

AdWords responzivni oglasi

Sigurno ste već do sada primijetili kako je Google osim proširenih tekstualnih oglasa uveo i responzivne oglase na display kampanjama. Responzivni oglasi zamjenjuju tekstualne oglase, ali mogu poslužiti i kao dobra zamjena za slikovne oglase.

Responzivni oglasi automatski prilagođavaju veličinu, izgled i format kako bi se uklopili u dostupan oglasni prostor. Dakle, responzivni oglas se može prikazati kao nativni oglas koji se usklađuje s izgledom web stranice na kojoj se prikazao, može se prikazati kao slikovni ili kao tekstualni oglasi. Oglašivači ne mogu utjecati na to kada će se prikazati koja vrsta oglasa, čak ne mogu ni znati koja će se vrsta oglasa prikazati u kojem trenutku. Bez obzira na to što ne možemo utjecati na vrstu oglasa koja će se prikazati, u potpunosti možemo utjecati na izgled naših oglasa.

Kako se kreiraju responzivni oglasi?


Nakon što uđete u display kampanju, odete na klasično kreiranje oglasa i u padajućem izborniku ćete vidjeti „Responsive ad“.

AdWords oglas prvi korak 

Pri kreiranju responzivnog oglasa imate veliki broj mogućnosti. Možete odabrati sliku koju će sustav skenirati s vaše web stranice, možete izabrati sliku koju imate na računalu ili odabrati jednu od slika koje Google nudi. Osim slike, možete postaviti i logo svoje tvrtke ili klijenta kojeg oglašavate.

Predložena dimenzija za sliku je 1200 x 628, a za logo 1200 x 1200.

U tekstualnom dijelu oglasa imate mogućnost kreirati:

– kratki naslov koji može imati do 25 znakova

– duži naslov koji može imati čak do 90 znakova

– tekst oglasa koji može imati do 90 znakova

– naziv tvrtke koji može imati do 25 znakova

– odredišni URL.

Kreiranje responzivnog oglasa:

AdWords responsive ad

 
Responzivni oglasi omogućuju da korisnicima komunicirate kvalitetniju poruku i da dodatno istaknete logo i naziv tvrtke.

S desne strane će se izmjenjivati 3 vrste oglasa koje se mogu prikazati korisnicima kako bi mogli vidjeti kako svaka vrsta oglasa izgleda.

Nakon što sačuvate oglas, pod „Preview ad“ možete vidjeti kako će oglasi izgledati u različitim dimenzijama i vrstama.

Nativni oglas:

AdWords nativni oglas

Nativni oglas sadrži sliku, duži naslov i naziv tvrtke.

Slikovni oglas:

AdWords slikovni oglas

Slikovni oglas sadrži sliku, logo, kraći naslov i tekst oglasa.


Tekstualni oglas:

AdWords tekstualni oglas

Tekstualni oglas sadrži kraći naslov i tekst oglasa.

Ukoliko umjesto responzivnih oglasa želite kreirati tekstualne oglase, i dalje možete. Kada uđete u responzivne oglase, samo trebate izabrati „Swich to expanded text ad“ i to je to.

Novi responzivni oglas 

Responzivni oglasi definitivno olakšavaju kreiranje GDN oglasa. Ukoliko nemate mogućnost pribaviti od klijenta bannere različitih dimenzija, responzivni oglasi vam mogu zamijeniti slikovne bannere.

Smatram kako su responzivni oglasi zanimljiv novitet s kojim ćemo se moći “igrati” i sami kreirati ljepše oglase nego što smo mogli do sada unutar AdWords sustava. Imajte na umu da za sada odobravanje responzivnih oglasa traje duže u odnosu na tekstualne oglase, te ukoliko trebate brzo aktivirati oglas predlažem da napravite i tekstualni koji ćete pauzirati nakon što responzivni oglas bude odobren.

Savjetujem da testirate responzivne oglase, usporedite njihove rezultate s rezultatima tekstualnih oglasa i nakon toga odlučite koja je vrsta oglasa najbolja za vas i vašeg klijenta.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU