Internet Marketing i Oglašavanje

18/12/2012

Blog, Google Adwords, Google Analytics

1 komentar/a

AUTOR

Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Remarketing liste iz Google Analytics-a

Kako prodati kupcu koji pri prvom posjetu nije kupio ništa?

Teško, ali moguće je takve korisnike pronaći i prikazati im ciljani oglas kako bi ih naveli na kupovinu. Remarketing nije baš tako nova tehnologija no kreiranje liste iz Google Analytics-a je moguće od druge polovice 2012. (za javnost). 

Zašto koristiti Remarketing opciju iz Google Analytics-a

Odgovor je jednostavan – možete koristiti dodatne opcije koje vam u Google AdWords sustavu nisu dostupne. Analytics u startu nudi 4 glavna tipa remarketinga:

  1. Svi posjetitelji koji dolaze na stranicu (All of my site visitors)
  2. Posjetitelji koji dolaze na definirani URL na stranici (Visitors who visited a specific page/section of my site (e.g. homepage, landing page, shopping cart))
  3. Svi posjetitelji koji su odradili jednu od definiranih konverzija (kupovina / lead / download i sl.) (All visitors who completed a conversion goal)
  4. I šećer na kraju – segmentiranje korisnika pomoću dimenzija i metrika dostupnih u Google Analytics alatu (Create my own remarketing type using Visitor Segments)

Bitna napomena prije početka rada je da se tracking code na stranici mora izmjeniti prema  uputama – link a sve ostale informacije o pravima i obavezama pročitajte ovdje (bitan naglasak na privacy policy i sl. obzirom da je sve vezano na Google Display Network).

Jednostavan primjer izrade Remarketing liste u Google Analytics-u

Cilj izrade liste je kreiranje kampanje za posjetitelje stranice koji su došli iz Njemačke (geo segment). U ovom primjeru zanimaju nas samo korisnici koji su došli bez obzira jel su kupili proizvod / uslugu ili ne.

1. Izmjena Google Analytics tracking code-alink

2. Povezivanje Google AdWords i Google Analytics računalink

3. Izrada remarketing liste 
Unutar Google Analytics admin sučelja izaberite account za kojeg želite kreirati listu kao na primjeru:

Remarketing list Google Analytics

4. Podešavanje postavki – Profil, tip remarketinga, ime liste, trajanje, i povezivanje AdWords računa

Visitor filter Remarketing list

 

U primjeru koristimo Visitor segment (zadnji ponuđeni remarketing način) i zadajemo Dimension & Metric Filter kao Include > Country / Territory > Containing > Germany. 

5. Pristup remarketing listi iz Google AdWords sučeljalink

Za početak dovoljno. Savjet je da uvijek kreirate glavnu listu koja koristi tip remarketinga – All of my site visitors koju kasnije možete dodatno segmentirati unutar AdWords-a koristeći AND, OR, NOT. 

Vlasnici internet trgovina će vjerujem biti vrlo zainteresirani za slučaj kada mogu oglasima ciljati isključivo korisnike koji su stavili proizvod u košaricu ali nisu kupili proizvod. 

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Sjajna nova funkcionalnost. Ako se malo dublje gleda user engagement mogu se postaviti Goal-ovi koji precizno segmentiraju kvalitetne posete koje kasnije remarketing display oglasima navodimo na konverziju. Remarketing na kraju ne bude nimalo skup, a rezultati su izvrsni (cena po konverziji je nekoliko puta jeftinija u odnosu na standardne display kampanje). Naravno, prvo je potrebno prilagoditi “politiku privatnosti” na sajtu.

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio