Internet Marketing i Oglašavanje

AUTOR

08/11/2012

Blog

3 komentar/a

Društveni mediji i hitna stanja

Društveni mediji i hitna stanja Važno upozorenje: Oprezno sa željma! Mogle bi se ostvariti! Cijela je priča započela lani gledajući akcije potrage i spašavanja koje je odrađivala ekipa GSS. Naprosto kapa dolje i svaka čast. Ali troškovi…. Kada se uzme…

Budućnost Google Analytics-a – Universal Analytics

Google Analytics je već duže vrijeme standardni alata za praćenje uspješnosti internet stranice ili trgovine no kako vrijeme prolazi i Google se razvija. Google Analytics poprima sve ozbiljnije i kvalitetnije dodatke. Unos vanjskih troškova digitalnih kampanja Nedavno je izašao alat…

Moj ROI

ROI (Return on investment) ili povrat ulaganja bi trebao biti osnovni cilj svakog marketinga. Nažalost već sam pisao o tome da primjerice kod Hrvatske turističke zajednice to nije tako. Kako se u internet marketingu stvari mogu dosta dobro izmjeriti tako je i ROI mjerljiv.

Google ili Facebook II dio

Nakon što sam napisao članak Google ili Facebook shvatio sam koliko sam loše napisao članak. Toliki marketinški gurui i stručnjaci su se zapjenili pa sam shvatio – nisu me shvatili. Stoga ovaj članak treba popuniti prazninu i odgovoriti na niz pitanja upućenih mi mailom i osobnim porukama na svim mrežama na kojima imam profil.

Google ili Facebook

Potpuno je različit pristup oglašavanju na tražilicama i društvenim mrežama. Ali i razlike među društvenim mrežama su jako velike. Mi smo koristili razne oglasne kanale i imamo različita iskustva. Nikako ta iskustva ne treba koristiti kao pravila, nego treba testirati

Google Tag Manager

Ova usluga će se i dalje razvijati i uključiti će puno više mogućnosti za lakše upravljanje analitikom – više dodatnih podržanih alata. Limiti naravno postoje no i ovaj set mogućnosti je izvrstan jer nam omogućava kontrolu nad sadržajem – event based, URL based, site based pravila i sl.

Stranica 31 od 50«« ...1020...2930313233...4050... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio