Internet Marketing i Oglašavanje

Koji je oglas najbolji

Optimizacija prema manje očitim podacima Internet marketing se svodi na testiranje. Ali što i kako testirati nije uvijek očito. Kolega Brad Geddes koji je autor mnogih zanimljivih AdWords članaka i izvrsne knjige Advanced Google AdWords ponukao me da napišem ovaj…

Google AdWords izbor riječi

ROI preko 9.181.566%. Jel’ moguće? U Internet marketingu je sve moguće. Moguće je zaraditi na uloženu kunu 100.000,00kn. Ali, da bi to postigli potrebno je dobro poznavati ciklus kupnje, vrste ključnih riječi u raznim fazama ciklusa kupnje i način razmišljanja Vašeg…

Import troškova oglašavanja u Google Analytics

Ovaj članak opisuje novu funkcionalnost u Google Analyticsu, Cost Data Import, koja je još uvijek u beti no već možete unositi podatke i izrađivati izvještaje. Za koga je ta funkcionalnost korisna? Za sve projekte koji se služe plaćenim i neplaćenim…

Tko je zaslužan?

U koju kampanju više uložiti? Tko je zaslužan za rezultat? Kako znati koja je ključna riječ najbolja za povećanje prihoda? Tko se bavi marketingom sigurno se barem jednom zapitao: Koje je ulaganje najefikasnije? Još davno je pionir marketinga, John Wanamaker,…

AUTOR

24/01/2013

Blog

3 komentar/a

Predavanje na Ekonomskom fakultetu u Splitu

Ponekad je teško slovima prenijeti ushićenje i radost koju Miroslav i ja osjetimo kada održimo ovakvo predavanje. Zato smo pisanje ovog članka prepustili studentima, profesorima i gospodarstvenicima koji su bili na predavanju u organizaciji splitskog Aieseca i tvrtke Akcija iz…

Segmentacija registriranih korisnika za Google AdWords remarketing

Ako koristite Google AdWords i Google Analytics remarketing kombinaciju vrlo vjerojatno ste shvatili kako je ipak u out of the box izdanju “limitiran” informacijama koje generira standardni Google Analytics tracking kod. Izmjenom ili nadopunom koda vaše aplikacije, bilo da se…

Stranica 30 od 52«« ...1020...2829303132...4050... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio