Internet Marketing i Oglašavanje

Moj ROI

ROI (Return on investment) ili povrat ulaganja bi trebao biti osnovni cilj svakog marketinga. Nažalost već sam pisao o tome da primjerice kod Hrvatske turističke zajednice to nije tako. Kako se u internet marketingu stvari mogu dosta dobro izmjeriti tako je i ROI mjerljiv.

Google ili Facebook II dio

Nakon što sam napisao članak Google ili Facebook shvatio sam koliko sam loše napisao članak. Toliki marketinški gurui i stručnjaci su se zapjenili pa sam shvatio – nisu me shvatili. Stoga ovaj članak treba popuniti prazninu i odgovoriti na niz pitanja upućenih mi mailom i osobnim porukama na svim mrežama na kojima imam profil.

Google ili Facebook

Potpuno je različit pristup oglašavanju na tražilicama i društvenim mrežama. Ali i razlike među društvenim mrežama su jako velike. Mi smo koristili razne oglasne kanale i imamo različita iskustva. Nikako ta iskustva ne treba koristiti kao pravila, nego treba testirati

Google Tag Manager

Ova usluga će se i dalje razvijati i uključiti će puno više mogućnosti za lakše upravljanje analitikom – više dodatnih podržanih alata. Limiti naravno postoje no i ovaj set mogućnosti je izvrstan jer nam omogućava kontrolu nad sadržajem – event based, URL based, site based pravila i sl.

Google Engage Sofia

Google Engage Sofia Ima onih dana u životu… … kada vidiš Sofiju nakon 4 godine i ne možeš je prepoznati koliko se nabolje i na ljepše promijenila … kada shvatiš da je na svakom Google događaju hrana nešto nenadmašno ..…

Segmentiranje, grupiranje ili sjeckanje podataka

Brdo podataka iz Google Analytics-a ne znači skoro ništa sve dok ih ne stavimo u kontekst! Podatke iz Google Analytics-a pri pregledavanju segmentirajte. To se naravno odnosi i na sve ostale hrpetine podataka koje skupljamo izvan weba. Koliko puta ste se…

Stranica 30 od 48«« ...1020...2829303132...40... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio