Internet Marketing i Oglašavanje

Tko je zaslužan?

U koju kampanju više uložiti? Tko je zaslužan za rezultat? Kako znati koja je ključna riječ najbolja za povećanje prihoda? Tko se bavi marketingom sigurno se barem jednom zapitao: Koje je ulaganje najefikasnije? Još davno je pionir marketinga, John Wanamaker,…

AUTOR

24/01/2013

Blog

3 komentar/a

Predavanje na Ekonomskom fakultetu u Splitu

Ponekad je teško slovima prenijeti ushićenje i radost koju Miroslav i ja osjetimo kada održimo ovakvo predavanje. Zato smo pisanje ovog članka prepustili studentima, profesorima i gospodarstvenicima koji su bili na predavanju u organizaciji splitskog Aieseca i tvrtke Akcija iz…

Segmentacija registriranih korisnika za Google AdWords remarketing

Ako koristite Google AdWords i Google Analytics remarketing kombinaciju vrlo vjerojatno ste shvatili kako je ipak u out of the box izdanju “limitiran” informacijama koje generira standardni Google Analytics tracking kod. Izmjenom ili nadopunom koda vaše aplikacije, bilo da se…

Google Analytics i AdWords Remarketing u praksi

Remarketing je moćan alat za ciljanje nama “poznatih” posjetitelja kroz Google Display Network. Dodatnom segmentacijom i postavljanjem uvjeta za ulaz u listu možemo izraditi i primjeniti vrlo ciljane marketing strategije.   Cilj cijele priče je naravno prodaja. Na primjeru jedne…

Internet marketing inventura 2012

Stigla je 2013! Iako je u prošloj najavljen smak Svijeta i još pokoji burni događaj, bila je to u stvari dosta mirna godina. Krizna, ali mirna. Kako nam je jedan klijent napisao: ‘Ja baš volim krize. One su filtar kroz…

Kako popraviti Quality Score u Google Adwords kampanji?

Nekoliko savjeta za poboljšanje Quality Score-a Prije nekoliko mjeseci pisali smo o Quality Score-u  (QS) i njegovoj ulozi u Google Adwords kampanji. No, u tom članku nismo ništa govorili o tome kako popraviti QS, a kako QS ima vrlo bitan…

Stranica 28 od 49«« ...1020...2627282930...40... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio