Internet Marketing i Oglašavanje

Conversion rate

Conversion rate i broj konverzija su najvažniji Uspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari…

Yandex pozicije oglasa

Yandex tražilica je kako bi neki rekli – Lada Niva svih tražilica. Ipak, radi se o tražilici koja ima najveću zastupljenost na području Rusije te kao takvu je nemoguće ju ignorirati prilikom internet marketinga na tom području. U ovom članku…

Što mjeriti u Internet trgovini? Ako koristite Google Analytics

Velika većina internet trgovina mjeri samo osnovne informacije dostupne kroz standardne metrike i dimenzije u Google Analyticsu (link Dimensions & Metrics GA). Iako ih ukupno ima preko 300 nisu baš sve pretjerano korisne (barem ne za svakodnevno korištenje). Kao i…

AUTOR

11/06/2014

Blog

1 komentar/a

Kako raditi atribuciju u Google Analyticsu

Atribucija prihoda i troškova ogroman je izazov za marketing bez obzira radi li se o online ili offline. Google Analytics je u zadnjih par godina uistinu napredovao baš u ovom dijelu mjerenja i predstavio osnovne alate i izvještaje koji nam…

YouTube oglasi

Prije dva mjeseca je Google® omogućio oglašavanje na YouTube® platformi i u Hrvatskoj. Od tada do danas iskušali smo sve opcije i kategorije YouTube oglašavanja i zanimljivo nam je bilo pratiti kako se platforma ponaša, Stoga malo naših iskustava (tko…

SMX London 2014.

Kao pobjednička Google AdWords agencija u Google Adriatics regiji, dobili smo priliku posjetiti konferenciju Search Marketing Expo – SMX London, jednu od najboljih konferencija vezanih za AdWords i SEO, koja je ponudila primjere iz prakse za web dizajnere, developere i oglašivače u tradicionalnim…

Stranica 18 od 49«« ...10...1617181920...3040... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio