Internet Marketing i Oglašavanje

Koja je najbolja pozicija Vašeg oglasa?

Iako se uvijek pretpostavlja kako je bitno ciljati prve pozicije na tražilici, postoje i slučajevi kada su druga ili treća pozicija oglasa bolja za klijenta u smislu ostvarivanja postavljenih ciljeva (e-commerce, goal-ovi). Kako vidjeti koji oglasi su bolji na kojim…

UPOZORENJE: AdWords uspio, klijent propao

Parafrazirao sam medicinsku krilaticu, o pacijentu koji je unatoč uspješnoj operaciji umro, jer je to najbliži opis onoga, što se dogodilo.. Upozorenje AdWords oglašivačima Kako se isti slučaj vjerojatno dogodio ili može dogoditi nekom drugom, odlučih napisati upozorenje. Imamo klijenta…

AUTOR

08/09/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Oglašavanje najprodavanijih proizvoda

Preko kojeg god kanala oglašavali proizvode želite znati koji su proizvodi najprofitabilniji. Osim što u Analyticsu imate uvid u broj prodanih proizvoda i prihodu koji vam donose, možete na još jedan način iskoristiti podatke o proizvodima i dodatno povećati profit.…

Gmail oglasi dostupni svima

GSP oglasi (Gmail Sponsored Promotions) su od sada dostupni na svim računima. Do sada se taj oblik oglašavanja nalazio u Beta verziji, za što je bilo potrebno tražiti dopuštenje Google-a za oglašavanje putem GSP oglasa. GSP oglasi se smještaju između…

Optimalna struktura AdWords kampanji

AdWords stručnjaci znaju raspravljati da li je bolja struktura AdWords kampanji po Alfa/Beta, Silosnom ili DSA modelu. Moj savjet je: DA! 🙂 Što je struktura AdWords kampanji odnosno AdWords računa? Struktura AdWords računa u stvari je način na koji slažete…

Kako turističkoj zajednici uzeti 200000 EUR?

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javni poziv za dodjelu potpore za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini. Poziv je upućen subjektima javnog i privatnog sektora, a isti mogu kandidirati za sufinanciranje oglašavanja prema jednom od pet mogućih modela: 1.…

Stranica 12 od 50«« ...1011121314...203040... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio