Internet Marketing i Oglašavanje

Kako iz Google Analyticsa izvući vezane proizvode

Slično kao i u prošlom članku bavimo se izvlačenjem informacija o prodaji pojedinih artikala – najbolji kanal za prodaju proizvoda N. U ovom slučaju tražimo odgovor na pitanje kako prodati proizvod N ako nemamo uspjeha u direktnoj prodaji npr. imamo…

Koji kanal je najbolji za prodaju proizvoda X

Za sve one koji u ovo vrijeme darivanja svakodnevno prate svoje Google Analytics izvještaje o uspješnosti prodaje jedan kratki savjet za uštedu vremena. Ako vas zanima kako doći do izvještaja koji objašnjava: Za prodaju proizvoda X najzaslužniji je kanal Y…

90% bolji prihodi uz optimizaciju budžeta i kampanje

U proljeće 2015 godine smo dobili klijenta koji je oglašavao smještajne kapacitete svojih turističkih objekata putem svoje aktivne adwords kampanje. Pregledom postojeće kampanje smo odmah uvidjeli da postoje mnogobrojne mogućnosti za poboljšanje istih. Ovdje se nećemo previše zadržati na točno…

AUTOR

10/12/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Snip, snip, snippet – korisno a jednostavno

Prije pola godine Google je uveo dynamic snippete kao automatizirano proširenje oglasa koje prikazuje kategorije na temelju sadržaja odredišne stranice koje odgovaraju upitu korisnika. Kako oglašivači nisu mogli utjecati na to što će dinamični isječci prikazati, Google je uveo novo…

Hoće li automatic bidding potisnuti ljude

Upotreba automatic bidding sustava, real time bidding, big data i niz ostalih pojmova nepotrebno tjeraju u strah u kosti. Pročitajte zašto… Ima li automatic bidding smisla? Poznati Google Analytics stručnjak, Avinash Kaushik svojevremeno je izjavio da mogućnosti velikog broja mjerenja…

AUTOR

18/11/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Moj je duži od tvog

Pisanje oglasa u AdWordsu nekad može biti pravi izazov. Zbog ograničenog broja dozvoljenih znakova nerijetko to predstavlja izazov kako istaknuti u oglasu sve bitne značajke proizvoda/usluge koju oglašavamo. Stoga često pokušavamo pronaći načine koji će nam omogućiti nekoliko dodatnih znakova, koji…

Stranica 11 od 50«« ...910111213...203040... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio