Internet Marketing i Oglašavanje

20/06/2014

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Optimalno ulaganje

Optimalno AdWords ulaganje

Često se prilikom upravljanja kampanjama susrećem s pitanjem klijenta: ‘Koliko je za mene najbolje uložiti u kampanju?‘ Pogotovo je puno pitanja došlo nakon objave zadnjeg članka koji je obradio međuovisnost pozicije oglasa i broja, odnosno stupnja konverzije. Moguće rješenje za većinu kampanji možda uopće nije komplicirano. Optimalno ulaganje u AdWords kampanju se može odrediti samo očitavanjem mjerenja podataka pod izbornikom Competitive metrics ili u žargonu – Impression share podaci.

Impression share izvještaji su za svaku kampanju ili ključnu riječ (za ključne riječi samo u tražilici) dostupni uključenjem, prema redoslijedu strelicama označenih polja.

Optimalno  ulaganje u AdWords kampanju

Optimalno ulaganje u AdWords kampanju

Što je Impression share

Search impression share i Display impression share govore o tome koliko se puta oglas prikazao u odnosu na broj pretraga u tražilici odnosno potencijal prikazivanja u GDN mreži. Podatak koji ima u zagradi (budget) govori o tome koliki je gubitak zbog premalog proračuna, a (rank) govori o gubitku zbog preniske cijene klika. Preniska cijena klika uzrokuje ‘ispadanje’ iz licitacije odnosno nedovoljni CPC  da bi se oglas pojavio u prostoru predviđenom za prikazivanje oglasa (u tražilici ima ukupno 11 mjesta, a u GDN mreži ovisno predviđenom o AdSense prostoru).

Većini korisnika dovoljno je pratiti te kolone i alocirati proračun onim kampanjama koje imaju dobru prodaju, a premali udio prikazivanja.

Osobno se ne rukovodim samo tim podacima. Svakako je bitno imati u kalkulaciji i omjer pozicije prikazivanja spram prihoda od prodaje. I nikako pri tome ne smijete izgubiti iz vida da nestankom privlakuša nestaju i prodavače.

 

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio