Oglašavanje najprodavanijih proizvoda
Ines Srb
Ines Srb, 08/09/2015, 4.0 minuta, 1092 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Preko kojeg god kanala oglašavali proizvode želite znati koji su proizvodi najprofitabilniji. Osim što u Analyticsu imate uvid u broj prodanih proizvoda i prihodu koji vam donose, možete na još jedan način iskoristiti podatke o proizvodima i dodatno povećati profit.

Ukoliko imate pravilno postavljen E-commerce u Analyticsu i raspoređene proizvode prema kategorijama s uključenim cijenama proizvoda i imena pojedinih proizvoda jednostavno možete doći do podatka o najprodavanijim proizvodima u određenom razdoblju. Podatke ćete pronaći u Analytics izvještajima pod kategorijom Conversions – E-commerce – Product Performance kao što je vidljivo iz slikovnog prikaza. Izaberite najprodavanije proizvode na temelju cijele web stranice jer ćete imati veću količinu podataka na raspolaganju.

Analytics - product performance

Kako bi i sami saznali koliko je profitabilno oglašavati pojedine proizvode napravili smo testnu kampanju u kojoj smo oglašavali 100 najprodavanijih proizvoda u zadnjih 6 mjeseci. Proizvode smo podijelili u posebne grupe kako bi napravili oglase koji ističu glavne karakteristike pojedinog proizvoda. Svaka grupa oglasa se sastojala od dva oglasa u kojima su se oglašavale različite karakteristike proizvoda. Analizom rezultata oglasa primijetili smo koje karakteristike proizvoda potiču korisnike na kupovinu. Kampanja je u prvih mjesec dana ostvarila iznimno pozitivne rezultate.

Adwords - statistika

Ostvaren je visoki CTR (postotak klikova u odnosu na broj prikazivanja oglasa) od 16,58% te se kampanja prema rezultatima CTR-a nalazi na drugom mjestu. Uz prosječnu cijenu klika (CPC) 0,22 eura ostvarena je visoka pozicija oglasa. Pošto se radi o oglašavanju konkretnih proizvoda treba uzeti u obzir kako se vjerojatno i konkurencija oglašava za neke od proizvoda. Preporučujemo da redovito kontrolirate pozicije oglasa i prema potrebi povećavate cijene klika kako bi zadržali što bolje pozicije oglasa.

Kampanja je u prvih mjesec dana ostvarila 5 konverzija i 808% ROI. Cijena konverzije je iznosila oko 10 eura što je uz uložena 52 eura jako dobar rezultat. Kampanje su ukupno ostvarile oko 7 700 eura prihoda, a Test kampanja se uz prihod od 471 eura nalazi na drugom mjestu.

Analytics - product performance

Povrat na ulaganje u oglase (ROAS) iznosi 1 389,51%.

Analytics - roas

Primjer oglašavanja proizvoda:

Primjer oglašavanja proizvoda

Na gornjoj slici vidimo primjer oglašavanja točno određenog proizvoda i odmah se vidi koji su oglasi optimizirani za takvo oglašavanje.

Korisnici pretražuju proizvode prema nazivu u trenutku kada su se odlučili za kupnju ili kada žele saznati više o proizvodu. Zbog toga je važno da se vaši oglasi nalaze iznad organskog pretraživanja jer znamo da korisnici često ne razlikuju oglase od rezultata organskog pretraživanja.

Rezultati kampanje pokazuju kako korisnici pretražuju proizvode prema njihovom nazivu i važno je oglašavati se za konkretne proizvode, a ne samo općenite upite. Ukoliko oglašavate proizvode koji imaju specifičan naziv ili je naziv na engleskom jeziku, nemojte zaboraviti zakupiti tipfelere i misspellings. Igrajte se s oglasima, proučite proizvod koji oglašavate i navedite njegove najbolje karakteristike. Isprobajte razne kombinacije jer nikad sa sigurnošću ne možemo znati što je korisnicima najvažnije kod pojedinog proizvoda. Svakako predlažemo da u jednoj grupi imate minimalno dva oglasa kako biste mogli usporediti rezultate i otkriti što je pravi „okidač“.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU