Internet Marketing i Oglašavanje

25/05/2017

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

AUTOR

Novo sučelje Google AdWords-a

Prije nekoliko dana na poslu nas je dočekalo jedno ugodno iznenađenje. AdWords je poprimio novi izgled. 😊

Iako se na prvu čini kako izgleda kompliciranije i da se teže snaći nego u starom izgledu, to nije tako.

Prva stvar koja upada u oči je potpuna promjena vizualnog izgleda. Ima sve manje i manje slova, a sve više sličica.

Jedna od veći promjena je ta da se alatna traka kao i kod Analytics-a prebacila na lijevu stranu. S lijeve strane sada imamo dva dostupna izbornika (stalno prisutna) i jedan izbornik vodoravno (kao i kod starog) koji se mijenja ovisno o tome što želimo gledati (kampanje, ad grupe, ključne riječi).

  1. izbornik gdje nam je popis svih kampanja (što je i do sada bilo), ali novost je da se sada u tom izborniku može dobiti popis svih kampanja koje imamo u svom MCC-u, sa samo jednim jednostavnim klikom.
  2. izbornik koji se nalazio u vodoravnom položaju prvi vrhu stranice s ključnim riječima, publikom, položajima, se sada nalazi pored izbornika s popisom kampanja ili po novom i popisom svi računa u MCC-u.
  3. izbornik koji se nalazi u vodoravnom položaju prvi vrhu stranice se otvara „klikanjem“ izbornika s lijeve strane. Otvaraju se nove opcije u dijelu gdje se u starom izgledu nalazio izbornik 2. I puno je jednostavnije „navigirati“ kroz kampanje, različite ad grupe s novim izbornikom i novim opcijama. Primjer, klikom na ključne riječi u 2.lijevom izborniku, u vodoravnom izborniku nam se otvaraju opcije povezane s ključnim riječima, klikom na publiku otvara nam se izbornik prilagođen tome.

Google AdWords sušelje

Još jedna velika promjena je izgled grafova. Ako Vam izgledaju poznato, ne brinite i mora biti. Grafovi su poprimili izgled grafa koji su se do sada prikazivali samo u video kampanja. I bitna je razlika što sada nemamo dvije nijanse istih boja kod usporedbe po razdobljima, nego imamo punu liniju i isprekidanu liniju, što je puno uočljivije u odnosu na ranije.

Još jedna novost je da se graf može povećati preko cijele stranice, i pri tome su još jasnije razlike kada se radi u usporedbi dva razdoblja.

Kreiranje novih kampanja je također poprimilo novi i „moderniji“ izgled.

Klikom na mali plavi krug s bijelim plusom u sredini se otvara novi izbornik za kreiranje kampanja. Kada se odabere vrsta kampanje, otvara se novi izbornik koji nudi podvrste različitih kampanja. Izgled novog izbornika za kreiranje kampanje se znatno razlikuje od starog (uglavnom kao i sve ostalo).

Auction insights nemojte više tražiti pod „details“, nego pod „more“ i nalazi se u istom izborniku sa Search keywords, negative keywords i search terms.

„Header“ je potpuno izmijenjen i „očišćen“, te se sve opcije koje su se nalazi u header-u nalaze pod „tri točkice“ u gornjem desnom kutu gdje je bila opcija settings. Također u taj izbornik su dodane opcije koje su se nalazile u donjem lijevom kutu starog sučelja poput „shared library“, „Bulk operations“.

Ako se pitate gdje su nestali segmenti i filteri, ne brinite se i dalje su tu, samo u obliku malih sličica.

Umjesto u ovom obliku:

Dostupno je u ovom obliku:

 

S obzirom na veliki broj promjena koje su se dogodile, teško ih je sve odjednom navesti. Naveli smo one koje smo prvu uočili i koje su nam najviše upale u oči.

Pogledajte sljedeću sliku usporedbe novog i starog sučelja, pa ako vidite još koje velike promjene javite.  😊

I za kraj nešto što će olakšati ukupni pregled kampanja i rezultata kampanje. Pod karticom Overview se nalaze Dashboard-i u kojima se nalaze najvažniji rezultati kampanje. Dashboard-i se mogu mijenjati i stavljati podaci koji su Vama najbitniji. Iako su Dashboard-i poprimili i novi izgled u report-u ovako je vidljivo sve na jednom mjestu.

Svaki Dashboard je promjenjiv i može se prilagoditi svakom računu i kampanji posebno.

Glavna prednost koju smo uočili je lakše „navigiranje“, za neke stvari je potrebno manje klikova. Nakon 2-3 sata rada u novom sučelju bilo se malo teže vratiti na staro sučelje 😊. Proces prilagodbe na novo sučelje ne bi trebao biti dugačak, neke stvari su pojednostavljene, dok naravno mora biti stvari koje su malo kompliciranije nego prije.

Google je naveo kako se radi o „Beta testiranju“, te da su moguće daljnje izmjene u samom sučelju tijekom vremena. I prema zadnjim informacijama iz Google-a do kraja godine bi svi trebali dobiti novo sučelje.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio