Proširenja oglasa (sitelinks) su dodatne opcije kojima Google AdWords sustav omogućava isticanje određene ponude svojim oglašivačima.
Proširenja oglasa se mogu (ali i ne moraju) prikazuju na stolnim i tablet računalima i može ih biti između dva i šest. Proširenja oglasa na stranicama rezultata pretraživanja koji se prikazuju na mobilnim telefonima s potpuno funkcionalnim internetskim preglednicima mogu prikazivati najviše četiri dodatne veze (nije dostupno za WAP telefone).
Do sada su proširenja oglasa mogla biti samo u obliku linka a od danas je Google omogućio da se proširenja prikazuju kao cijeli oglas.
Sada postavljanje proširenja oglasa izgleda kao postavljanje oglasa:
Tekst veze
Tekst nadograđenih proširenja veze na web-lokaciju ima ograničenje od 25 znakova.
URL veze
URL-ovi nadograđenih proširenja veze na web-lokaciju imaju ograničenje od 1024 znaka.
Postavka uređaja
Odaberite “Mobilni uređaj” da biste optimizirali oglas ili proširenje za mobilne uređaje.
Tekstualni oglasi i proširenja optimizirana za mobilne uređaje imat će prednost nad mobilnim uređajima. Standardni tekstualni oglasi i proširenja imat će prednost nad stolnim i prijenosnim računalima ili tablet računalima . Opis Izborno: Ako ispunite oba retka, vaša se veza na web-lokaciju može prikazati uz ovaj opis.
Zbog čega je važna ova nadogradnja?
Kako je broj prikaza u SERP-u ograničen, korištenjem ove opcije umjesto dosadašnjih prikaza 2 do 6 linkova dobivamo dodatni prostor za prikaz 2 do 6 oglasa koji će zauzeti puno veći prostor od dosadašnjeg i tako znatno smanjiti vidljivost oglasa vaše konkurencije.