Nove mogućnosti proširenja oglasa pomoću sitelinkova
Damir Podhorski
Damir Podhorski, 17/06/2013, 2.0 minuta, 712 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Proširenja oglasa (sitelinks) su dodatne opcije kojima Google AdWords sustav omogućava isticanje određene ponude svojim oglašivačima.

Proširenja oglasa se mogu (ali i ne moraju) prikazuju na stolnim i tablet računalima i može ih biti između dva i šest. Proširenja oglasa na stranicama rezultata pretraživanja koji se prikazuju na mobilnim telefonima s potpuno funkcionalnim internetskim preglednicima mogu prikazivati najviše četiri dodatne veze (nije dostupno za WAP telefone).

Do sada su proširenja oglasa mogla biti samo u obliku linka a od danas je Google omogućio da se proširenja prikazuju kao cijeli oglas.

Sada postavljanje proširenja oglasa izgleda kao postavljanje oglasa:

Postavljanje novog Sitelinks

Tekst veze

Tekst nadograđenih proširenja veze na web-lokaciju ima ograničenje od 25 znakova.

URL veze

URL-ovi nadograđenih proširenja veze na web-lokaciju imaju ograničenje od 1024 znaka.

Postavka uređaja

Odaberite “Mobilni uređaj” da biste optimizirali oglas ili proširenje za mobilne uređaje.

Tekstualni oglasi i proširenja optimizirana za mobilne uređaje imat će prednost nad mobilnim uređajima. Standardni tekstualni oglasi i proširenja imat će prednost nad stolnim i prijenosnim računalima ili tablet računalima . Opis Izborno: Ako ispunite oba retka, vaša se veza na web-lokaciju može prikazati uz ovaj opis.

Zbog čega je važna ova nadogradnja?


Novi sitelinks

Kako je broj prikaza u SERP-u ograničen, korištenjem ove opcije umjesto dosadašnjih prikaza 2 do 6 linkova dobivamo dodatni prostor za prikaz 2 do 6 oglasa koji će zauzeti puno veći prostor od dosadašnjeg i tako znatno smanjiti vidljivost oglasa vaše konkurencije.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU