Nova pozadinska boja Adwords oglasa
Escape Studio
Escape Studio, 19/10/2010, 4.0 minuta, 882 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Dakle, Google je promijenio pozadinsku boju za AdWords oglase na tražilici. Promjena pozadine je od blijedo žute do blijedo ružičaste boje. Google je to učinio zbog “estetike” i kako bi dao “svježi i moderni” izgled stranice s rezultatima tražilice.

Nova pozadinska boja Adwords oglasa

Da li je nova boja više “estetska” ili “moderna” – o tome ne želim pisati. Mislim da o tim kvalitetama nove boje nisam dovoljno “kvalificiran” jer npr. ja uvijek koristim odjeću koja najbolje odgovara meni, a ne odjeću koja je “in” u određenom trenutku. Ovdje ću napisati moje misli o tome zašto je Google promijenio boju.

Prva stvar koju svatko odmah primjeti je da se nova boja bolje primjećuje od prethodne. Mogli bismo reći da je izraženija. Samim time i plaćeni oglasi se više ističu od ostatka organskih rezultata. Super, ali zašto je to bolje? Pa, mogli bismo reći da će sada ljudi lakše prepoznati plaćene oglase od organskih rezultata. Je li to dobro? Mislim da će odgovor na to pitanje samo vrijeme dati. No, sada se logično postavlja pitanje da li će ljudi manje klikati na oglase jer ih sada mogu jasno razlikovati od organskih rezultata? Mislim da neće biti tako. Budući da prema mom iskustvu prosječni korisnik uopće ne brine o tome na što je on to točno kliknuo sve dok dobiva ono što je i tražio. U najvećem broju slučajeva prosječni korisnik klikne na prvih 5 rezultata (da, to uključuje i prva tri rezultata plaćenih oglasa). U stvari, ja očekujem povećanje broja klikova na plaćene oglase. Naravno, ja mogu biti i u krivu, ali razmislimo malo – ako su plaćeni oglasi sada izraženiji/više uočljivi nego ranije nije li logično za pretpostaviti da će sada korisnici više klikati na njih?

Postoji još jedna mogućnost. Činjenica je da svaki dan ima sve više i više ljudi koji koriste svoje mobilne uređaje i ostale prijenosne uređaje poput iPad-a. Ukoliko držite vaš mobilni uređaj na izravnoj sunčevoj svjetlosti postoji velika mogućnost da nećete moći razlikovati plaćene oglase od ostatka organskih rezultata jer blijedo žuta pozadina nije dovoljno vidljiva u tom slučaju. Ako uzmemo u obzir ovaj problem onda bismo mogli reći da je Google mijenjajući pozadinu adwords oglasa mislio i na one korisnike koji sve više i više koriste mobilne uređaje.

Također, ne smijemo zaboraviti da je Google već jednom promijenio boju pozadine od svijetlo plave do svijetlo žute. Je li to samo trend u Google-u? – Promjena boje pozadine svake 3-4 godine? Možda. Možda je ova promjena boje samo stvar koja bi nas trebala natjerati da mislimo kako se stalno nešto “novo” događa oko Adwords oglasa, kako se stalno događaju promijene a samim time i usavršavanje sustava…

Na kraju bih želio reći da je bilo koja boja dobra sve dok se ne radi o bijeloj boji! smiley

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU