Moj je duži od tvog
Escape Studio
Escape Studio, 18/11/2015, 2.5 minuta, 757 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Pisanje oglasa u AdWordsu nekad može biti pravi izazov. Zbog ograničenog broja dozvoljenih znakova nerijetko to predstavlja izazov kako istaknuti u oglasu sve bitne značajke proizvoda/usluge koju oglašavamo.

Stoga često pokušavamo pronaći načine koji će nam omogućiti nekoliko dodatnih znakova, koji nam obično nedostaju da napišemo savršen oglas:D.

Zbog toga neki oglašivači koriste i display URL kako bi pružili korisnicima što više informacija.

U AdWords pravilima piše kako je dozvoljeno maksimalno 35 znakova u display URL-u, u suprotnom će se prikazati skraćena verzija URL-a:

“Google omogućuje prikaz do 35 znakova URL-a za prikaz (ili 20 znakova za WAP mobilne oglase). Ako je vaš URL za prikaz duži, prikazat će se skraćena verzija.”

Miroslav je već prije pisao u svom postu tome kako neka ograničenja koja Google postavlja ne vrijede. U Escapeu konstantno testiramo i propitujemo Google pravila, jer smo vidjeli da to donosi konkurentnu prednost našim klijentima.

U AdWordsu je moguće prošititi display URL tako da bude duži od 35 znakova. Iako ova mogućnost postoji već nekoliko godina, čini se kako ju ne prakticira puno korisnika. Kada pišemo display URL i ako napišemo više od 35 znakova, Google nam prikaže grešku:

Display URL prekoračenje znakova

No, u upozorenju ne piše da oglas neće biti odobren već da će se prikazati skraćena verzija ukoliko ne promijenimo URL.

Kada kliknemo na dugme “Save ad” Google prihvati oglas, no potrebno je vidjeti hoće li se ti oglasi prikazivati s URL-om većim od 35 znakova.

Pa tako imamo nekoliko primjera oglasa gdje je display URL veći od 35 znakova:

37 znakova:
Display URL PPC akademija

37 znakova:
Display URL Micronis

39 znakova:
Display URL NCP Charter

Čak i 41 znak:-)
Display URL Bilić Vision

Naravno, postoji mogućnost da Google prikaže skraćenu verziju vašeg display URL-a (samo domenu, npr: www.ppcakademija.hr/), no ovo omogućuje ipak malo veću fleksibilnost pri pisanju oglasa.:)

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU