Internet Marketing i Oglašavanje

16/01/2011

Blog, Google Adwords, Internet Marketing, Zanimljivosti

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. Honest, funny and warm person with a wide field of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Mali savjet – velika ušteda!

Optimiziranje Google AdWords kampanje

Često kada klijenti žele smanjiti cijenu klika ili troškove svoje Google AdWords kampanje, koriste naše usluge. I svaki puta se iznenadim kako se osnovne stvari previde ili preskoče. Ključno za dobru kampanju je poštivati piramidalnu strukturu kojom se odvaja display oglašavanje od oglašavanja u tražilici. Razlog za to leži u činjenici da Google CTR (click thrue rate ili omjer klikova prema broju prikaza oglasa) za display oglase ne uzima kao faktor izračuna za QS (Quality score). QS izravno utječe na cijenu klika.

Google adwords kampanja optimiziranje strukture kampanje

Kontekstualno ili display oglašavanje

Kontekstualno ili display oglašavanje kako ga Google AdWords sustav po novom naziva je oglašavanje u Google partnerskoj mreži. Svaka web stranica ili web shop koji ispune zahtjev za ugradnju Google Adsense sustava po Google odobrenju ulaze u partnersku mrežu i na njihovo stranici se u posebno označenom prostoru pojavljuju Google AdWords oglasi. Ti su oglasi najrelevantniji gledano prema sadržaju web stranice uz koju se prikazuju. To ne znači da su stvarno relevantni nego da je sustav njih prepoznao kao takve od svih oglasa koje Google sustavu oglašavanja.


Kontekstualno ili display oglasavanje u Google adwords sustavu

Kontekstualni oglasi koje Google sustav prikazuje jer su najrelevantiji sadržaju stranice

Oglašavanje u tražilici

Oglašavanje u tražilici je kad se uz rezultate pretraživanja za neki pojam pretraživanja prikazuju i oglasi kojima su ti pojmovi ključne riječi i okidaju prikazivanje oglasa.

Oglašavanje u tražilici Google - internet oglašavanje

Oglasi u tražilici koji se prikazuju ako je upisana ključna riječ

Rezultati optimizacije

Ako se struktura kampanji postavi tako da se razdvoje display oglasi od oglasa u tražilici, nerijetko se već u roku nekoliko dana vidi smanjenje cijene klika, a nakon dva tjedna nerijetko se cijena klika i prepolovi.

smanjenje cijene klika koje je posljedica optimalne struktura internet kampanje

Smanjenje cijene klika

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio