Internet Marketing i Oglašavanje

18/12/2015

Blog, Google Analytics

1 komentar/a

AUTOR

Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Koji kanal je najbolji za prodaju proizvoda X

Za sve one koji u ovo vrijeme darivanja svakodnevno prate svoje Google Analytics izvještaje o uspješnosti prodaje jedan kratki savjet za uštedu vremena. Ako vas zanima kako doći do izvještaja koji objašnjava:

Za prodaju proizvoda X najzaslužniji je kanal Y (po prihodu, količini prodanih proizvoda, prosječnoj količini, prosječnoj cijeni)

Bitna napomena – najzaslužniji ne znači i:

  1. najisplativiji (u izvještaju nemamo informacije o trošku prodaje)
  2. jedini zaslužan (koristimo last non direct atribucijski model te tako zasluge prima samo zadnji non direct kanal)

Kako do izvještaja?

Preduvjet je da imate implementiran Ecommerce tracking.

U standardim izvještajima odaberemo Conversions > Ecommerce > Product performance.

Screenshot_50

Za način prikaza izvještaja odaberite Pivot (više o Pivot tablicama u Google Analyticsu):

Screenshot_51

I sada krećemo u postavljanje izvještaja tj. izbor dimenzija i metrika potrebnih za izvještaj:

Screenshot_52

  • Primarna dimenzija može imati vrijednosti: Naziv proizvoda, kategorija i SKU.
  • Pivot by: Biramo dimenzije koje imaju najviše smisla (ovisi o pitanju – jel biramo mjesec u godini ako je pitanje kada prodavati određeni proizvod ili AdWords kampanju ako želimo znati specifično koja kampanja prodaje koju vrstu proizvoda npr. brand kampanj je najbolja za proizvod XYZ)
  • Izbor metrika: Sve osnovno vezano za product scope

Tablicu dalje možete filtrirati po želji (npr. samo proizvodi koji su ostvarili ukupni prihod veći od 10 000 kn) kao i sve ostale izvještaje uz naravno export.

Jednom kada postavite izvještaj u gornjem izborniku nalazi se link Shortcut kojim spremate postavke izvještaja za buduće korištenje (postaje nešto nalik standardnom izvještaju).

Screenshot_53

Postoje li dodatni načini za izradu ovakvih izvještaja – naravno (custom reports, API export + Excel i sl.) – no ovaj je najlakši za ad hoc analizu.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Jednostavno, kratko i korisno, kao i uvijek, tnx! Šteta samo što Enhanced Ecommerce nema “Default Channel Grouping” kao pivot dimenziju i što ne možeš iskoristiti Table Booster za bojanje ćelija 🙁

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio