Internet Marketing i Oglašavanje

11/08/2015

Blog, Google Adwords, Internet Marketing, Zanimljivosti

3 komentar/a

AUTOR

Kako turističkoj zajednici uzeti 200000 EUR?

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je Javni poziv za dodjelu potpore za udruženo oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini. Poziv je upućen subjektima javnog i privatnog sektora, a isti mogu kandidirati za sufinanciranje oglašavanja prema jednom od pet mogućih modela:

1. Oglašavanje nositelja smještajne ponude (ukupno se dodjeljuje 6 mil. kn) – oglašavanje nositelja smještajne ponude uz sudjelovanje turističkih zajednica (HTZ s 25% od ukupnog iznosa sredstava, lokalna turistička zajednica s 25%, a nositelj smještajne ponude s 50%)

2. Oglašavanje ponude destinacije (ukupno 8 mil. kn) – oglašavanje turističke ponude destinacije koje provodi sustav turističkih zajednica obalnih županija i grad Zagreb, te nacionalne strukovne udruge u turizmu (HTZ sudjeluje s 50%, a sustav turističkih zajednica ili strukovne udruge s 50%)

3. Oglašavanje organiziranih programa putovanja (ukupno 12 mil. kn) – oglašavanje organizatora putovanja za Hrvatsku, tour operatora i/ili turističkih agencija u zračnom prijevozu (HTZ sudjeluje s 50% sredstava)

4. Oglašavanje posebnih programa destinacije (ukupno 10 mil. kn) – HTZ sudjeluje s 50% sredstava

5. Oglašavanje smještajne ponude na kontinentu, oglašavanje ponude destinacije i oglašavanje programa organiziranih putovanja na kontinentu,osim Grada Zagreba (ukupno 7 mil. kn) – HTZ sudjeluje s 80% sredstava

Planirana sredstva iznose 43 mil. kn

Ukupna planirana sredstva HTZ-a iznose 43 mil. kn. Visina potpore koja se može dodijeliti korisniku za oglašavanje u promotivnim kampanjama turističkog sektora u 2016. godini može iznositi najviše 200.000,00 EUR po korisniku. S obzirom na to da je kriterij raspodjele sredstava udio pojedine županije u ukupno ostvarenim noćenjima u 2014. godini, prijavu za sufinanciranje treba prilagoditi ukupnim planiranim sredstvima po županiji kako bi se povećala vjerojatnost odobravanja sredstava korisniku.

U odnosu na proteklu godinu kada je 50% ukupnog iznosa bio namijenjen za oglašavanje u pred i posezoni, a 50% u glavnoj sezoni, odnosno srpnju i kolovozu, ove godine se oglašavanje odnosi isključivo na ponudu za pred i posezonu i ne uključuje oglašavanje ponude za srpanj i kolovoz (za kontinent, osim Grada Zagreba, oglašavanje programa provodi se za cijelu godinu).

HTZ kontinuirano analizira kvalitetu provedenih promotivnih kampanja po svim modelima oglašavanja i zahtjeva specifikacije realiziranih troškova oglašavanja te potpunu i urednu dokaznu dokumentaciju o izvršenom oglašavanju kako bi se spriječilo korištenje potpore za druge namjene.

Prijave do 14. rujna

Među marketinškim aktivnostima koje ulaze u sufinanciranje nalazi se i AdWords sa specifičnom dokaznom dokumentacijom.

Obavezni dio prijave je medija plan koji sadrži specifikaciju oglašavanja po medijima i terminima, te financijsku specifikaciju svakog pojedinog oglasa i ukupnog financijskog iznosa oglašavanja. Ostala dokumentacija za prijavu nalazi se u prilogu javnog poziva.

Prijave se primaju do 14. rujna 2015. godine.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Hvala na info. Nažalost ove se godine Google AdWords search oglašavanje ne sufinancira. Isključivo se navodi “oglašavanje na Internet portalima” što znači evenualno GDN.

    c/p iz Općih uvjeta…:

    12) Marketinške aktivnosti
    12.1) Za Modele I, II, III, IV i V‐inačice 1. i 2. ‐ Oglašavanje u zakupu medijskog prostora koje obuhvaća:
    a) oglašavanje u tiskanim medijima
    b) oglašavanje na televiziji i radiju
    c) vanjsko oglašavanje (plakati, displeji na javnim prostorima i javnom prijevozu)
    d) oglašavanje na Internet portalima



  2. Pozdrav,

    hvala na komentaru. HTZ ni inače nije jasno definirao što obuhvaća oglašavanje na internetu, a koliko vidim dokazna dokumentacija, također navedena u općim uvjetima, za taj dio se nije promijenila u odnosu na prošlu godinu. Također, u pozivu od prošle godine, u čl. 3 (Model 1) se također navodi “Oglašavanje na Internet portalima”.

    Službena infromacija koju smo prošle godine dobili je da se pod takvim oglašavanjem podrazumijeva:

    “1. Display advertising:
    1. Display advertising
    1.1. Web banner oglašavanje
    1.1.1. Frame ad (tradicionalni banner)
    1.1.2 Pop-up/pop-under banneri
    1.1.3 Floating oglas (plivajući)
    1.1.4 Expanding oglas (onaj koji se proširuje)
    1.2 Tekstualno oglašavanje (advertorial)

    2. Search Engine Marketing (SEM) –s time da će se s partnerima pojedinačno dogovarati strategija te usklađivati medija planovi partnera i Glavnog ureda HTZ-a kako bi se izbjeglo međusobno poskupljivanje kampanje.

    3. Mobilno oglašavanje (Oglasi isporučeni na mobilnim uređajima, telefonima, tabletima)

    4. Email oglašavanje (newsletteri)

    5. Social media marketing (Facebook, Twitter…)”

    SEO ne ulazi u sufinanciranje.
    U svakom slučaju, provjeriti ću dodatno vrijedi li navedeno tumačenje i ove godine.



    • Evo odgovor:
      Oglašavanje na Internet portalima podrazumijeva zakup oglasnog prostora na Internet portalima (oglašavanje na vlastitom web portalu nije predmet Javnog poziva),
      oglašavanje na društvenim mrežama i oglašavanje putem tražilica.

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio