Internet Marketing i Oglašavanje

02/03/2017

Blog

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Qualified Individual i član najbolje rangiranog tima u Hrvatskoj na Google Online Marketing Challenge 2015. Specijalizirala se za AdWords oglašavanje te svakodnevno usavršava svoja znanja i vještine iz područja internet marketinga.

Kako se pripremiti za GOMC 2017

Google Online Marketing Challenge je svjetsko studentsko natjecanje na kojem studenti 21 dan vode Google AdWords kampanju za klijenta. Više o samom natjecanju možete pročitati na linku. U ovom članku neću objašnjavati kako natjecanje izgleda nego ću vam otkriti kako se pripremiti za samo natjecanje.

Na što treba obratiti pažnju prije samog natjecanja?

Prva, a moglo bi se reći i najvažnija stvar je izabrati dobrog klijenta. Važna stvar na koju treba paziti je da se klijent nije smio oglašavati zadnjih 6 mjeseci. Tu informaciju treba provjeriti sa svakim potencijalnim klijentom kako se ne bi dogodilo da sve odradite maksimalno dobro i budete diskvalificirani jer se klijent oglašavao u zadnjih 6 mjeseci.

Poželjno je da klijent nudi proizvod ili uslugu za kojom postoji velika potražnja kako bi ostvarivali što veći broj impresija, a samim time i klikova. Važno je da klijent ima dobru web stranicu, stranica svakako treba biti prilagođena za mobilne uređaje.

Ako imate priliku oglašavati web shop, svakako preporučujem. Moći ćete pratiti kvalitetnije konverzije i analizirati rezultate uloženog – dobivenog što će se svakako moći dobro iskoristiti i za finalni izvještaj.

Kao jedan od dobrih načina za pronaći klijenta je svakako članak na Netokraciji ili nekom drugom portalu za koji znate da ga prate ljudi iz poslovnog svijeta. Kada smo se mi natjecali 2015. godine, javili smo se Netokraciji, odgovorili na par njihovih pitanja i poslali link na obrazac koji su potencijalni klijenti trebali ispuniti. Članak možete pročitati na linku. Pomoću obrasca smo saznali više manje sve informacije koje su nam bile nužne kako bi izabrali u uži krug nekoliko poslovnih subjekata.

IMG_9908-small

Kada si izaberete nekoliko potencijalnih klijenata (ili samo jednog) zatražite view pristup u njihov Analytics račun kako bi vidjeli promet, jesu li postavljena sva praćenja i što bi se još trebalo napraviti prije samog pokretanja kampanje. Sva važna praćenja i testiranje istih u Analyticsu trebate napraviti što ranije tj. prije samog početka natjecanja kako bi mogli provjeriti jesu li praćenja ispravna i ako nisu ispraviti sve na vrijeme. Treba uzeti u obzir i da klijent ima svojih obaveza i ne treba očekivati da će se s njegove strane sve moći odraditi u jednom danu ili kraće.

Izabrali ste klijenta i odradili sve pripreme u vezi njega. Što dalje?

Vaše kampanje će u prvom krugu pregledavati algoritam koji se bazira na čistim brojkama, što znači da trebate imati što bolje rezultate – visok CTR, smanjenje CPC-a kroz vrijeme, veliki broj impresija, klikova i svakako konverzije. Bilo bi jako dobro kada bi u kampanjama mogli primijeniti što više toga, različite vrste kampanja, skupljanje remarketing lista, licitiranje po uređajima ili još bolje razdvajanje kampanja po uređajima…

Napravite kampanje što bolje možete, iskoristite tri tjedna koja imate na raspolaganju za testiranje i učenje. Uloženo vrijeme će vam se svakako isplatiti u to nema sumnje.

Ako se planirate natjecati i imate dodatnih pitanja, slobodno se javite. Sretno svima 😉

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio