Internet Marketing i Oglašavanje

02/07/2013

Blog, Google Adwords, Internet Marketing, Zanimljivosti

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Specialist, bavi se internet marketingom od 2008 godine a posebno se specijalizirao za AdWords oglašavanje i optimizaciju postojećih kampanja. Od 2015. godine zadužen za nadzor i trening stalno rastućeg tima mladih marketinških stručnjaka.

Novi izgled oglasa na tražilicama!

Ali ne odmah… Uskoro. Uskoro će se najvjerovatnije pojaviti novi izgled oglasa na Google tražilici. Naime, tako je odlučila FTC (federal trade commission) u Americi kako bi zaštitila korisnike od nemogućnosti razlikovanja plaćenih oglasa od prirodnih rezultata.

Tako FTC u svojem pismu svim najvažnijim tražilicama navodi da ukoliko od sada ne budu na vidljivi način označili tj. omogućili razlikovanje oglasa od prirodnih rezultata na tražilici, ta praksa  će se smatrati zavaravajućom. Navodi se da će se morati upotrijebiti “vizualni znakovi,  etikete ili druge tehnike” kako bi se prestalo korisnike dovoditi u zabludu kada žele kliknuti na rezultat na tražilici a zapravo su kliknuli na oglas.

I sami smo svjesni činjenice da nam je ponekad (ukoliko imamo moderne monitore sa slabo namještenim bojama,kontrastom i svjetlinom, ili, zbog krivog kuta gledanja u iste) vrlo teško razlikovati koji rezultati su oglasi a koji ne. Ne zaboravimo i da korištenje mobitela i tableta sve više raste gdje se ta razlika u boji još teže uočava. Upravo zbog toga se i vidi razlog donošenja ovakvih “uputa” tražilicama.

Što to znači za Google? Pa, najvjerojatnije bih rekao da dolazi do još jedne promjene pozadinske boje oglasa. Treba napomenuti da je Google i prije mijenjao boju pozadine o čemu sam već pisao davne 2010 . Naravno, tada su se oglasi vrlo lagano razlikovali od prirodnih rezultata na SERPu zbog svoje ružičaste boje. U međuvremenu se pozadinska boja vratila na blijedo žuto-narančastu boju. Naravno, kao što i sami vidimo, trenutna blijeda boja nije baš pomagala u laganom razlikovanju oglasa na Google tražilici. Za pretpostaviti je da neki korisnici koji nisu htjeli kliknuti na oglase (da, ima i takvih osoba među koje ubrajam i sebe) su ipak kliknuli na njih jer nisu vidjeli razliku. Možda je dovoljno samo malo pojačati kontrast i žutu boju da oglasi budu puno vidljiviji.

Oglasi sa žutom bojom

No, osim mijenjanja pozadinske boje prva tri oglasa (ili doljnja tri), nama ostaje vidjeti da li će doći i do stavljanje obojane pozadine na oglase koji se nalaze i sa strane samih rezultata (ti oglasi nisu imali svoju posebnu pozadinu).

Pozadinska boja oglasa pored

No, možda će se dogoditi i neki drugi način označavanja tj. isticanja oglasa u odnosu na prirodne rezultate. Tako bi se moglo dogoditi da oglasi, ili prostor oglasa, bude označen posebnim obrubom  ili granicom. 
Obrubi na oglasima

Ili, možda sa posebnim “oznakama” koje na vrlo upečatljiv način pokazuju što su oglasi a što ne.

Oznake na oglasima

 Trenutno nam ostaje samo da čekamo i vidimo…

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio