Internet Marketing i Oglašavanje

16/09/2013

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Specialist, bavi se internet marketingom od 2008 godine a posebno se specijalizirao za AdWords oglašavanje i optimizaciju postojećih kampanja. Od 2015. godine zadužen za nadzor i trening stalno rastućeg tima mladih marketinških stručnjaka.

Isključivanje prikazivanja oglasa na mobilnim aplikacijama

Ponekad je potrebno da isključimo mogućnost da nam se oglasi prikazuju na mobilnim aplikacijama u slučaju kampanja koje ciljaju display tj. prikazivačke kampanje. Naravno, postoji opcija prilikom postavljanja prikazivačke (display) kampanje da ciljamo samo mobilne aplikacije. Međutim, ukoliko ne želimo posebno ciljati mobilne app već radimo općenitu display kampanju u kojoj smo ostavili uključeno i ciljanje mobilnih aparata i tableta tada je potrebno učiniti određene korake.

Zašto isključiti mobilne aplikacije?

Prije svega trebamo donijeti odluku da li uopće želimo isključiti prikazivanje oglasa na aplikacijama. Najvažniji podatak nam je da li su posjeti sa mobilnih aplikacija donijeli bilo kakve konverzije. Ukoliko nemamo postavljeno praćenje konverzija ili se radi o zanemarivom broju konverzija (ili nam ti posjeti nisu “asistirali” u konverzijama) tada je najjednostavnije pogledati kako se ti posjeti ponašaju u odnosu na ostale posjete.

U tom slučaju se okrećemo google analyticsu i gledamo podatke koji nas zanimaju. Podaci koje gledamo su bounce rate ali i prosječno trajanje posjeta kao i broj pregledanih stranica. Naravno, treba imati na umu da display tj. prikazivačke kampanje u pravilu imaju veći bounce rate od ostalih kampanja. Da biste donijeli zaključak o tome da li je bounce rate u slučaju posjeta sa aplikacija velik, dovoljno je da usporedite bounce rate sa ostatkom display kampanje, tj. sa ostatkom ostalih domena sa kojih su došli posjetitelji, ili, sa podacima koji se odnose na sve posjete na Vašu web stranicu.

Bounce rate aplikacija u adwordsu
Isključivanje mobilnih aplikacija nema smisla ukoliko u prikazivačkim kampanjama koristimo oglase koji svojim dimenzijama nemaju mogućnost da se prikažu na samim aplikacijama. Ukoliko ne znate da li se oglasi koje koristite zbog svojih dimenzija mogu prikazati u mobilnim aplikacijama dovoljno je da pogledate gdje su Vam se oglasi prikazali te da filtrirate rezultate za “mobile” ili za “app”.

Filter za aplikacije u adwords
Treba još jednom napomenuti da postoji i opcija da se napravi posebna display kampnja koja će ciljati samo aplikacije. Ukoliko u isto vrijeme imamo i aktivnu “općenitu” display kampanju, tada je potrebno isključiti mogućnost da nam se oglasi pokazuju na mobilnim aplikacijama u “općenitoj” display kampanji.

Display kampanja samo za aplikacije
Kako isključiti mobilne aplikacije?

Postoji vrlo jednostavan način kako napraviti da nam se oglasi ne prikazuju u mobilnim aplikacijama. Uđemo u našu kampanju i kliknemo na tab “Display Network” a zatim na “Placements”.

Odabir tabova za placement
Zatim se spustimo skroz dolje na samoj stranici gdje vidimo “Exclusions” kliknemo na njega. Odaberemo “Placements” i na desnoj strani gdje vidimo isključenja za kampanju (na lijevoj strani su isključenja za pojedine ad grupe) kliknemo na “Add exclusion”

Postupak exclusiona
U zelenom kvadratiću koji nam se otvorio dodamo ovaj text kao placement: adsenseformobileapps.com

Unos placementa
I to je to. Isključili smo prikazivanje oglasa na mobilnim aplikacijama. Potrebno je napomenuti da se na internetu može naći još nekoliko načina isključivanja aplikacija (od kojih je za neke očito da ne funkcioniraju) ali gore napisan način je jedini način koji se nalazi na službenim stranicama Googla i možete ga vidjeti ovdje (nažalost, bez slika i opisa te sa samo 2 rečenice) 

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio