Internet Marketing i Oglašavanje

Koliko ulagati u Google AdWords

Koliko ulagati u Google AdWords? To je jedno od najčešće postavljanih pitanja vezano uz Google AdWords oglašavanje. Nedavno objavljena studija pokazuje da je na svaku uloženu kunu povrat oko 8 kuna. Nedavno je kolega Davorin pisao o 10 najčešće postavljenih…

10 Najboljih

U sljedećem tekstu možete naći deset najčešćih pitanja koja postavljaju naši klijenti kao i naše odgovore na njih. Osim što su ova pitanja najčešća ona su nam vrlo zanimljiva te bi svatko tko se kreće upoznavati s internet marketingom i…

Mjerenje konverzija u turizmu – Upitnik

Želimo utvrditi koliko tvrtke u turizmu mjere konverzije i rezervacije i na koji način se koriste Google Analyticsom. Na temelju rezultata upitnika na Blogu ćemo objaviti niz članaka koji će objasniti tehničku i poslovnu stranu implementacije e-commerce praćenja transakcija i…

Import prihoda tvrtke u Google Analytics

Davne 2012. mogli ste pročitati članak kao najavu što se može očekivati od novog Google Analyticsa i kako će se to odraziti na općenito na sve koji aktivno prate i analiziraju web stranice, trgovine, aplikacije … manje više sve što…

Koji je oglas najbolji

Optimizacija prema manje očitim podacima Internet marketing se svodi na testiranje. Ali što i kako testirati nije uvijek očito. Kolega Brad Geddes koji je autor mnogih zanimljivih AdWords članaka i izvrsne knjige Advanced Google AdWords ponukao me da napišem ovaj…

Google AdWords izbor riječi

ROI preko 9.181.566%. Jel’ moguće? U Internet marketingu je sve moguće. Moguće je zaraditi na uloženu kunu 100.000,00kn. Ali, da bi to postigli potrebno je dobro poznavati ciklus kupnje, vrste ključnih riječi u raznim fazama ciklusa kupnje i način razmišljanja Vašeg…

Stranica 5 od 19«« ...34567...10... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio