Internet Marketing i Oglašavanje

Zbogom marketing

Iako se prema percepciji mnogih i ja bavim marketingom, moram reći da je došao kraj marketingu. Barem onom push / tradicionalnom / širokopojasnom / loše segmentiranom. Novi marketing ne ulaže u vidljivost brenda, nego optimizira ulaganja prema ostvarenju cilja. Ukratko…

Koliko ulagati u Google AdWords

Koliko ulagati u Google AdWords? To je jedno od najčešće postavljanih pitanja vezano uz Google AdWords oglašavanje. Nedavno objavljena studija pokazuje da je na svaku uloženu kunu povrat oko 8 kuna. Nedavno je kolega Davorin pisao o 10 najčešće postavljenih…

10 Najboljih

U sljedećem tekstu možete naći deset najčešćih pitanja koja postavljaju naši klijenti kao i naše odgovore na njih. Osim što su ova pitanja najčešća ona su nam vrlo zanimljiva te bi svatko tko se kreće upoznavati s internet marketingom i…

Mjerenje konverzija u turizmu – Upitnik

Želimo utvrditi koliko tvrtke u turizmu mjere konverzije i rezervacije i na koji način se koriste Google Analyticsom. Na temelju rezultata upitnika na Blogu ćemo objaviti niz članaka koji će objasniti tehničku i poslovnu stranu implementacije e-commerce praćenja transakcija i…

Import prihoda tvrtke u Google Analytics

Davne 2012. mogli ste pročitati članak kao najavu što se može očekivati od novog Google Analyticsa i kako će se to odraziti na općenito na sve koji aktivno prate i analiziraju web stranice, trgovine, aplikacije … manje više sve što…

Koji je oglas najbolji

Optimizacija prema manje očitim podacima Internet marketing se svodi na testiranje. Ali što i kako testirati nije uvijek očito. Kolega Brad Geddes koji je autor mnogih zanimljivih AdWords članaka i izvrsne knjige Advanced Google AdWords ponukao me da napišem ovaj…

Stranica 5 od 20«« ...34567...1020... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio