Internet Marketing i Oglašavanje

Conversion rate

Conversion rate i broj konverzija su najvažniji Uspješnost neke AdWords kampanje ne treba mjeriti prema cijeni klika, CTR-u, impression share-u ili nizu drugih dostupnih podataka. Najvažniji podatak koji koristim je conversion rate i ukupan broj konverzija. To su u stvari…

SMX London 2014.

Kao pobjednička Google AdWords agencija u Google Adriatics regiji, dobili smo priliku posjetiti konferenciju Search Marketing Expo – SMX London, jednu od najboljih konferencija vezanih za AdWords i SEO, koja je ponudila primjere iz prakse za web dizajnere, developere i oglašivače u tradicionalnim…

Greške koje skupo plaćate

U ovom postu možete pročitati stvari s kojima se najčešće susrećemo kada preuzimamo kampanje ili kad radimo audit kampanja. Te stvari nas najviše iznenađuju s obzirom da spadaju u one stvari koje se nikako ne preporučuju da ih radite u…

[NAJAVA] #escapechat

Od sada s našim internet marketing stručnjacima možete pričati i na Twitteru. Pokrenuli smo #escapechat . Teme koje ćemo pokriti na ovim chatovima su:– AdWords– Google Analytics– Yandex – Internet marketing Pravila chata: 1. Sva pitanja se postavljaju pod #escapechat2. Twitter…

Koliko mi je dovoljno?

Dosta često se susrećem sa pitanjima klijenata o tome koliko je klikova dovoljno da bi donijeli određene odluke. Uistinu, koliko je potrebno klikova, a samim time i potrošenog novca da bi mogli odlučiti da li je neki oglas bolji od…

Vaši kupci NE ČITAJU!

Upozorenje: sve osobe koje imaju neutaživ poriv da uvijek i svugdje gramatički i pravopisno ispravljaju tekstove i pri tom misleći kako šire pravdu i bolji svijet kroz ispravljanje tuđih pravopisnih grešaka, bolje je da nečitaju dalje ovaj tekst! Ne, Vašim…

Stranica 3 od 1912345...10... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio