Internet Marketing i Oglašavanje

Tunel efekt

Društvene mreže omogućile su izlazak iz tunel efekta. Zato mladi ne žele raditi s tvrtkom koja nema profil na društvenoj mreži. Saznajte o čemu je riječ. Google ili Facebook? U prepirkama s kolegama koji se kao i mi bave online…

Rezultati testa čitanja banner poruke

Čitaju li se poruke s bannera ili slikovnih oglasa?  Testirali smo to vrlo jednostavnim testom i rezultati su zanimljivi. Na ovu stranicu koju upravo čitate, ‘sletjeli’ su svi koji su guglali ‘Žuta Žipka’ ili neki pojam koji malo odstupa od toga…

Rusi odustaju od ljetovanja?

Ruse sve manje zanima ljetovanje u drugim zemljama. Na temelju podataka sa Yandex tražilice vidjet ćemo da u zadnjih godinu dana dolazi do smanjenja zanimanja za ljetovanje za jedne od najpopularnijih destinacija, kao i poseban osvrt na podatke za Hrvatsku.…

Superweek 2015 – Povratak zdravog razuma

Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta.   Kako je bilo na Superweeku 2015? Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri…

Imate dobru AdWords kampanju ali rezultata – nema?

Ponekad se susretnemo sa situacijama u kojima smo sve napravili u adwords kampanji kako je trebalo ali rezultata jednostavno nema. Ono što mnogi zaboravljaju je to da AdWords sustav (internet marketing) postoji kako bi doveo odgovarajuće korisnike na vašu web…

Slab CTR za exact match

Izmjerili ste CTR na exact match keyworde ispod 1%? Čak ispod 0,5%? Napravili ste istu grešku kao i ja prije 3-4 godine. Pročitajte kako to ispraviti.    Mali CTR (Clickthrough rate) Sjedih neki dan s potencijalnim klijentom. Žalio se da je jako nesretan…

Stranica 2 od 1912345...10... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio