Internet Marketing i Oglašavanje

18/10/2011

Blog, Internet Marketing, Zanimljivosti

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Internet marketing zanimljivosti

Internet marketing zanimljivosti

Kako smo se prilagodili novom vremenu

Nekoliko zanimljivih fenomena se dogodilo u zadnje vrijeme. Promijenili smo se i prilagodili novim okolnostima koje nam je omogućio internet.

Prilikom donošenja odluke o nabavi ili sklapanju posla u B2B (poslovnom) sektoru, donositelji odluka se oslanjaju na razne izvore informacija. U pravilu koriste informacije prikupljene:

  • 11% s TV oglasa
  • 31% izravnim porukama u sandučiću
  • 33% preporukama konzultanata
  • 37% iz stručnih časopisa ili kataloga
  • 39% sa sajmova i izložbi
  • 41% iz strukovnih udruga
  • 71% s interneta

(Anketa je omogućila ispitanicima da odaberu više točnih odgovora ukoliko su se odnosili na njih)

Ono što je zanimljivo je struktura korištenja izvora onih 71% korisnika koji su se informirali s interneta. Koristili su internet na način da su prikupljali informacije:

  • 42% s web sjedišta strukovnih ili profesionalnih udruga
  • 45% pregledavajući online preporuke, testove ili stručne procjene
  • 51% web sjedišta ponuđača
  • 73% tražilice

Zanimljivo je i da poslovni korisnici pamte oglasne poruke bolje nego ‘obični’ korisnici. Vjerojatno su snažnije poslovno fokusirani. Istraživanja pokazuju da pamte poruke:

  • 16% ukoliko je oglasna poruka s TV
  • 34% ukoliko je oglasna poruka s tiskanih medija
  • 57% ukoliko je oglasna poruka na internetu

Svaka četvrta odluka se donosi pomoći ‘pametnih’ telefona, a Youtube je postao mjesto gdje se oglašavaju i očekuju informacije o brendovima.

Poslovni  korisnici više vjeruju internetu (68%) nego kolegama ili suradnicima (59%). I naravno, svaki treći posjećuje profile na društvenim mrežama kako bi što više saznao o svom potencijalnom poslovnom partneru.

Odakle ovi podaci? Redovito pratim istraživanja koja Gooogle objavljuje na svom Youtube kanalu GoogleBusiness Channel. Sigurno ćete i Vi naći nešto zanimljivo:

Sviđa mi se ovaj članak

Autor članka Miroslav VargaMiroslav Varga

Google Adwords i Google Analytics specijalista

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio