Internet Marketing i Oglašavanje

05/12/2011

Blog, Internet Marketing

1 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. Honest, funny and warm person with a wide field of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Internet marketing u osiguranju

Internet marketing u osiguranju

Osiguravatelji su otkrili internet marketing

Nedavno sam u članku o internet marketingu bankarskog sektora naveo kako su banke i osiguravajuća društva najkonzervativniji u pristupu internetskom oglašavanju. Ako ni po čemu drugome, vidljivo je to po tome koliku pažnju posvećuju mjerenju povratnih podataka odnosno kako su neispravno ugradili sustav mjerenja povratnih podataka (poglavito se to odnosilo na Google Analytics)
Međutim, korištenjem viralnih marketing tehnika, poglavito uporabom Youtube+Facebook kanala, neka osiguravajuća društva zaista su postigla nevjerojatne odazive.

Može li leptir srušiti krov?

Primjerice, viralni uradak koji je financiralo više osiguravajućih društava. Za vrijeme krize naglo je opao broj osiguranika koji su produžavali svoje police osiguranja nekretnina (kuća) i pokretnina (poglavito čamaca i brodica). Potknuti im trendom, osiguravajuća društva su htjela pokazati za i običan leptir može izazvati katastrofalne posljedice:

Kako potaknuti na profesionalno osiguranje?

Kako se kriza produbljavala, primjetili su i drastičan pad osiguranja od nezgoda na poslu. Ovaj uradak trebao je preokrenuti trendove:

Kako minimalnim proračunom postići veliki odaziv

Meni je ipak najdraža gerila marketing kampanja koja je u kombinaciji s viralnim marketingom imala sjajne rezultate. Cijela studija slučaja opisana je u video materijalu i vrijedi ga pogledati:

Svidio Vam se ovaj članak? Pročitajte i ostale blog članke!

Autor članka Miroslav Varga

Miroslav Varga

Google AdWords i Google Analytics specijalista

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 + = 15

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio