Jedan zanimljivi test vezan za operativne sustave
Internet marketing je u suštini testiranje, mjerenje i prilagođavanje kampanje – I tako u beskraj. Zanimljivi su rezultati Orbitza, trećeg najvećeg agregatora hotelske ponude koji je testirao rezultate oglašavanja posebno mjereći Windows i Apple uređaje.
Opcija ciljanja koja se se u članku spominje, standardna je u Google AdWords postavkama. U izborniku Networks and devices može se namjestiti prikazivanje oglasa samo na određenoj vrsti uređaja:
Kako u Google AdWords sustavu ciljati samo iOS uređaje.
Kako povećati zaradu u turizmu?
Bavite li se turizmom, sigurno će Vas zanimati kako s istim proračunom za oglašavanje, ali boljim ciljanjem, ostvariti 20-30% veću zaradu? Pokazalo se da s Apple uređaja dolaze u pravilu rezervacije za skuplje sobe ili sobe viših kategorija smještaja nego s Windows uređaja (vjerojatno se radi o Apple odnosno Windows korsnicima, ali točno se može izmjeriti samo uređaj, ne i koji je korisnik za monitorom).
Najvažniji zaključak studije je:
Orbitz has found that Apple users spend as much as 30% more a night on hotels, so the online travel site is starting to show them different, and sometimes costlier, options than Windows visitors see.
Escape u akciji
Testirali smo to za jednog hrvatskog klijenta.
Cit.: “Imali smo do sada manje gostiju nego lani, ali zato smo sve skuplje kapacitete rasprodali i prihod nam je ove godine veći. Imamo odlične najave i mislim da će po prihodima ovo biti rekordna sezona.“
….valja razmisliti