Internet Marketing i Oglašavanje

27/06/2012

Blog, Internet Marketing

4 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Internet marketing segmentacija u turizmu

Internet marketing segmentacija u turizmu

Jedan zanimljivi test vezan za operativne sustave.

Internet marketing je u suštini testiranje, mjerenje i prilagođavanje kampanje – I tako u beskraj. Zanimljivi su rezultati Orbitza, trećeg najvećeg agregatora hotelske ponude koji je testirao rezultate oglašavanja posebno mjereći Windows i Apple uređaje.

Opcija ciljanja koja se se u članku spominje, standardna je u Google AdWords postavkama. U izborniku Networks and devices može se namjestiti prikazivanje oglasa samo na određenoj vrsti uređaja:

Kako u AdWords namjestiti samo iOS korisnike

Kako u Google AdWords sustavu ciljati samo iOS uređaje.

Kako povećati zaradu u turizmu?

Bavite li se turizmom, sigurno će Vas zanimati kako s istim proračunom za oglašavanje, ali boljim ciljanjem, ostvariti 20-30% veću zaradu? Pokazalo se da s Apple uređaja dolaze u pravilu rezervacije za skuplje sobe ili sobe viših kategorija smještaja nego s Windows uređaja (vjerojatno se radi o Apple odnosno Windows korsnicima, ali točno se može izmjeriti samo uređaj, ne i koji je korisnik za monitorom).

Najvažniji zaključak studije je:

Orbitz has found that Apple users spend as much as 30% more a night on hotels, so the online travel site is starting to show them different, and sometimes costlier, options than Windows visitors see.

Escape u akciji

Testirali smo to za jednog hrvatskog klijenta.

Cit.: “Imali smo do sada manje gostiju nego lani, ali zato smo sve skuplje kapacitete rasprodali i prihod nam je ove godine veći. Imamo odlične najave i mislim da će po prihodima ovo biti rekordna sezona.

….valja razmisliti 😉

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



    • Hvala za komentar Yaca,

      market share je uzrok pojave iz zadnje rečenice – manje gostiju.

      Svakako je iOS manje zastupljen od Androida na mobilnim i Windowsa na stacionarnim uređajima, ali vjerojatno su vlasnici Apple uređaja platežno sposobniji i nadoknađuju manjak market share većom kupovnom moći.



  1. Rezultati su očekivani, pogotovo ako postoji mogućnost targetiranja samog sustava na objekte koji su skuplji i imaju bolji review (jer mobilni korisnici odabiru brže). Osim toga, 70% mobilnih bookinga se odnosi na same-day booking (hint za klijenta – last minute – book today odmah u aplikaciji ili na mobilnoj stranici).

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio