Internet Marketing i Oglašavanje

06/03/2012

Blog, Google Adwords, Internet Marketing

0 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. Honest, funny and warm person with a wide field of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Internet marketing proračun

Internet marketing proračun

Ima li Vaš internet marketing maksimalni učinak?

Google AdWords sustav zaista je jedan o najmoćnijih alata u internet oglašavanju. Koristili smo i koristimo druge sustave, ali niti jedan sustav ne daje ni približno tako dobre povratne podatke. I najljepše, stalno se dograđuju nove funkcije.

Impression share na razini adgrupe

Nedavno uvedeno mjerenje impression share na razini oglasne grupe (Adgroup) pokazalo je neke vrlo zanimljive rezultate. Svakako savjetujem da pročitate što je impression share, kako tumačiti taj podatak i njegove sastavnice IS lost (budget) i IS lost (rank). Što je pokazao impression share na razini adgrupe?

Poslužiti ću se primjerom koji volim pokazivati na predavanjima. Pojam pretraživanja ‘kolači’ u Hrvatskoj (i susjednim nam državama) ima izražen snažan sezonski porast koji je nešto manji pred Uskrs i eksplodira pred Božić.

Dinamika prikaza riječi kolači u Google tražilici

Dinamika prikaza riječi kolači u Google tražilici

Iz dijagrama je vidljivo koliki su pikovi i kada se događaju. Ako ne znate da se Vaš pojam ponaša tako da ima izražen snažan porast u nekom trenutku, lako izgubite tržišnu utrku. Uzmite primjerice pojam kolači u 2011. godini.

Ulaganje u ključnu riječ kolači

Ulaganje u ključnu riječ kolači

Ako je dnevni proračun ulaganja u oglašavanje za riječ kolači označen crvenom linijom, do početka studenog impression share bio bi 100% ili vrlo blizu toga. Tada bi se moglo zaključiti da je obuhvaćeno cijelo tržište. Ako ne znate da se događa nagli rast pretraživanja u drugoj polovici studenog, a pogotovo u prosincu, gubite priliku za božićnu zaradu. Kako je porast potražnje kratkotrajan, ali vrlo snažan, dnevni proračun ne može osigurati predstavljanje tržištu kada je najveća potražnja.

Impression share crvenog ulaganja koje je do početka studenog imalo impression share 100% je oko pet puta manje od potencijala potražnje u prosincu. Da se ne bi dogodilo da zbog naglog porasta potražnje u nekom trenutku oglasi stanu, preporučamo namještanje dnevnog proračuna nekoliko puta iznad onog koji ima impression share 100%. Za svaki slučaj!

Što to znači za AdGrupe?

Impression share za adgrupe

Impression share za adgrupe

Ako se taj primjer preslika na impression share adgrupe, lako se identificira koja adgrupa ostaje ‘bez daha’ jer je proračun kampanje premalen za sve adgrupe. U takvim slučajevima, najbolje je izdvojiti kritične adgrupe u zasebne kampanje s bitno većim proračunom. Ako je to previše posla, biti će dovoljno samo povećati proračun kampanje. Ako pak za to nemate novaca, identificirajte unutar adgrupa koje ključne riječi su najvažnije pa ih izdvojite u zasebnu kampanju s izdašnijim proračunom.

Kako još nismo ugradili scroll down event tracking, moram opet zamoliti da bounce rate rušimo klikom na neki drugi članak ili ovdje!

Više informacija o uslugama Internet marketing i Google AdWords oglašavanje.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


3 + = 10

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio