Internet Marketing i Oglašavanje

24/03/2012

Blog, Internet Marketing

5 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. Honest, funny and warm person with a wide field of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Internet marketing neprijatelj

Internet marketing neprijatelj

Neznanje!

Neznanje je zaista najveći neprijatelj koji Vas može koštati puno živaca i novaca u internet marketingu.  Tako je i s ostalim područjima. Primjerice dok nisam razgovarao s kolegom  (Hvala Bil!) koji radi u banci na procjeni kreditnih sposobnosti i pročitao nakon toga kako banke procjenjuju nečiju kreditnu sposobnost, ponašao sam se suprotno svim elementima procjene kvalitetne kreditne sposobnosti.

..

Što je creditscore i kako se računa

Što je creditscore i kako se računa

..

Mislio sam da je bolje:

  • plaćati gotovinom nego kreditom (ispravno je suprotno jer je teško pratiti Vaše tijekove novca ako plaćate gotovinom i nemate kreditnu povijest),
  • imati mali limit na kartici i koristiti ga do kraja (time rušite stupanj zaduženosti pa povećajte limit, ali ga koristite do 30%),
  • imati samo jednu ili nijednu kreditnu karticu (2-3 redovno plaćane kartice su bolje nego nijedna ili samo jedna),
  • zatvarati stare račune koji su neaktivni (što više računa imate po kojima poslujete, a niste na njima dužni, bolje po Vas),
  • ne imati hipoteke ili kredit za auto (krediti koji su dugoročni i redovito servisirani vrijede više nego ne imati kredit)
  • plaćanje računa prema dinamici dospijeća (obično bih platio male iznose odjednom, jer mi se nije dalo svaki puta posebno plaćati npr. RTV pretplatu)

Naravno, svaka banka modificira kalkulator kreditne sposobnosti prema svojim ciljanim klijentima, ali ključne elemente procjene kreditne sposobnosti sam uništio, misleći da radim suprotno.

.

Kakve veze imaju banke s Internet marketingom?

Kod nas, u pravilu, banke nemaju veze s internet marketingom i tome sam već pisao. Ali slično kako sam pogriješio u svojoj procjeni kako me banke vide (za sada smo banke i ja 1:1), tako često susrećem kampanje koje oglašivači rade krivo.

.

Ciljana poruka je vrlo važno kod oglašavanja

Ciljana poruka je vrlo važna kod oglašavanja – 300% bolji rezultati u ovom primjeru


.U AdWords kampanji oglašivači najčešće:

.
Koji uređaji se koriste za pristup internetu

Koji uređaji se koriste za pristup internetu

.

Također je česti problem što pošiljatelji e-maila ne znaju da preko 80% korisnika smartphone uređaja prvo na njemu čita e-poštu. Već tada obrišu mail ako nije prilagođen za taj uređaj ili je opterećen velikim slikama koje ‘troše’ promet. Pogotovo ako se radi o prvom kontaktu. Svakako se pripremite za mobilnu eru i prilagođenim dizjanom za mobilne uređaje.

.

Kako stoje stvari s marketingom na društvenim mrežama?

Slično kao i kod internetske promocije u tražilicama ili display mrežama, oglašivači često rade greške i u korištenju društvenih mreža. Društvene mreže su prvenstveno odnosi među ljudima. To tvrtke često gube iz vida ne dozvoljavajući zaposlenici da imenom i prezimenom komuniciraju. Ali možda najveća greška koju tvrtke rade je da se boje ili čak brišu loše komentare. Važno je znati da loši komentari zapravo pospješuju prodaju! Nemojte ih se bojati.

.

Loši komentari mogu pospješiti prodaju

Loši komentari mogu pospješiti prodaju

..

.I

Kako sam u užasnoj gužvi ovaj je članak nešto duži jer time plaćam prošlotjedni dug kao i to što neću stići napisati članak sljedeći tjedan jer putujem u Moskvu. Ali to ne znači da ne bi trebali kliknuti ovdje da mi popravite Bounce rate. Hvala!

Više informacija o uslugama Internet marketing i Google AdWords oglašavanje.

Miroslav Varga

Google AdWords i Google Analytics specijalista

Autor članka Miroslav Varga

Autor članka Miroslav Varga

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


3 × = 21

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>



  1. “Mislio sam da je bolje:”

    Bolje “za koga”? Vecina stvari koje si pretpostavljao – zaista jesu bolje “po tebe”, to je sigurno. Tvoj lega iz banke ti je dao savjete kako banka racuna koji klijenti su bolji “po banku”, a ne po sebe. ;-)

    Ne treba zaboraviti da banke zive od klijenata, odnosno da bi njima bilo bolje [zaradili vise novca], njihovim klijentima treba biti losije [imali manje novca]. ;-)

    Bankama su najdrazi klijenti koji imaju redovna primanja, kupuju kreditnom karticom i stalno su u minusu. 5-6% na kreditne transakcije (nesto ostaje kreitnim kucama, dio ide banci, a dio trgovci amortiziraju izjednacavajuci (povecavajuci) cijene proizvoda za kreditne kartice i gotovinu) + 10-13% na koristeni minus.

    Mjesecno je to od 15-20%.

    E, a sad zamisli da netko mora dizati npr. potrosacki kredit – papiri, peripetije + uvjeravanje banke da je to zapravo mala kamatna stopa. ;-) Prodala bi banka puno manje takvih kredita, nego sto ovako ima klijenata kojima po istim uvjetima iscuri jednaka kolicina novca iz novcanika svaki mjesec.

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio