Internet marketing konferencija – WEB::STRATEGIJA 13
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 12/03/2012, 3.4 minuta, 848 pregleda

Da li nas prisluškuju :)?


Zgodne su mi te koincidencije s WEB::STRATEGIJOM. Odlična konferencija koja se održala prekjučer opet je imala neke zanimljive post-konferencijske crtice. Svidjela mi se priča Dejana Šimića (naravno da sam subjektivan jer nam je klijent  i naravno da mi je to bilo najbolje predavanje). S njim smo počeli raditi davno na projektu www.centar-alata.hr i www.kljuc13.com. Odlično je iskoristio video za promociju svog poslovanja i nadam sa da njegova prezentacija dopala i drugima.

Dejan Šimić iz kljuc13.com po meni najbolje predavanje
Dejan Šimić iz kljuc13.com po meni najbolje predavanje

Siguran sam da će ekipa iz  Ilirije Biograd dobar dio preporuka preuzeti u svoj video marketing koji je prevažan za turizam. Ilirija zaslužuje sve pohvale za izvrsno pripremljenu prezentaciju tvrtke i vrlo originalnim poklonima. Još i danas uživam u svom poklonu wink

Zanimljiv početak mi je imao i kolega Žarko Gajić iz tvrtke Mono Osijek. Možda niste primijetili, ali sličnu priču imao je i jedan raniji predavač iz Osijeka, Tomislav Bilić (najbolje predavanje na WEB::STRATEGIJI 7). Izgleda da smo mi u Osijeku svoje naručitelje uglavnom pronašli blogom – tekstualnim ili video – svejedno.

Kolegica Višnja je imala super case (BRAVO VIŠNJA!) i da nije u pitanju Dejan koji je malu obiteljsku firmu podigao unatoč krizi, Višnja bi bila moj favorit. Svakako odlično predavanje i odličan primjer. Zaključio sam da Konzum očito vode puno pametniji ljudi nego T-com, čiji usability je horror.

Ali intrigantna je još jedna koincidencija. Networking u Trezoru (kafić etažu ispod konferencijske dvorane) sa Sinišom Gavrilovićem i Ilijom Brajkovićem kao da su prisluškivali Kissmetricsa i Google. To je već drugi puta. Neposredno nakon prošle WEB::STRATEGIJE, Google je imao svjetsku premjeru nove funkcije u Analyticsu. Kissmetrics je praktično objavio razgovor koji sam imao s Ilijom Brajkovićem o optimalnom načinu korištenja društvenih mreža i Google tražilice. Kao da su slušali naš razgovor ili pročitali moj stari članak o postizanju sinergije u prodaji korištenjem Facebooka i Google-a. Kako je Google nakon razgovora sa Sinišom objavio kojih je 40 izmjena napravio u veljači, morat ćemo dio dogovorene SEO/AdWords/Analytics taktike, modificirati.

Kissmetricsovi podaci o posjetama

Jedino mi je žao što sam neka predavanja morao propustiti pa nisam stigao poslušati Gorana Peuca ni Željka Rihu. Sve u svemu, vidimo se opet!

I za Vas koji ste stigli sve do ovog dijela članka, jedna zgodna informacija. Samo 3-5% čitatelja čita blogove do zadnje linije.

I molim Vas klik ovdje jer još uvijek nismo stigli napraviti scroll down event tracking. Ovo je čista Anti-Bounce mjera smiley

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU