Internet marketing inventura 2012
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 08/01/2013, 3.3 minuta, 819 pregleda
Blog kategorije: Blog, Google Adwords

Stigla je 2013! Iako je u prošloj najavljen smak Svijeta i još pokoji burni događaj, bila je to u stvari dosta mirna godina. Krizna, ali mirna.

Kako nam je jedan klijent napisao: ‘Ja baš volim krize. One su filtar kroz koji prođu samo najbolji!’ mogu se složiti. Svi koje znam, a bave se IT poslom, prošli su kroz 2012. godinu sasvim pristojno. Neki bolje, neki lošije, ali uglavnom svi sasvim pristojno. Uspoređujući naše podatke s kraja prošle godine i s početkom ove, zaključak je da smo imali puno posla.

Kumulativni rezultati u 2012
Kumulativni rezultati u 2012

Lani smo godinu završili s oko 5,4 mil klikova. Ovu, 2012. godinu sa skoro 11milijuna. To znači da nam je 2012 bila duplo intenzivnija nego sve dosadašnje godine zajedno. Nije ni čudo da nas sada ima tri puta više na AdWordsu programu nego prije samo godinu dana.

Počeli smo godinu s 5 MCC računa, a završavamo s 9. Mi smo time zadovoljni, a vjerujem i Google. Ipak smo mu do sada osigurali 10,940,581 klikova što nije loše za malu firmu s periferije Hrvatske.

Imali smo i lijepih uspjeha kod klijenata. Najjeftiniji klik plaća klijent kojem smo uspjeli za HRK16,458.66 ostvariti 459,924 klikova uz prosječnu poziciju oglasa oko 2,1. Sasvim pristojno smiley

Najjeftiniji klikovi u 2012
Najjeftiniji AdWords klikovi koje smo postigli u 2012

Najuspješniji klikovi donijeli su našim klijentima povrat ulaganja više od 2172 naprama 1

Najbolji ROI u kampanjama u 2012
Najbolji ROI u kampanjama u 2012

Uspjeli smo u u još jednom. Jedan naš tvrdokorni klijent pustio nas je ‘s lanca’. Predao se i pustio da vodimo kampanju prema našem nahođenju. Posljedica je bila da je uspio privući preko 3270 gostiju za cijenu od oko 10,50kn/gostu (rezervaciji) i morali smo čak povremeno zaustaviti kampanju jer nije više imao slobodnih kapaciteta.

Dobar conversion rate - gost za 10,40kn
Dobar conversion rate – gost za 10,40kn

Ipak, najveći događaj za nas u 2012. godini, bilo je kada sam položio Google AdWords Certified Trainer ispit i postao tkz GCT. Taj ispit se polaže samo po pozivu i izuzetno je zahtjevan o čemu sam već pisao.

Google Adwords Certified Trainer
Google Adwords Certified Trainer

Uspjeli smo s Yandexom i s mnogim Analytics funkcijama testirati naše hipoteze i svakako nam je zanimljiva bila ta 2012.godina.

Jedna od hipoteza je testiranje koje poruke bolje ‘sjednu’ muškarcima, a koje ženama. Pobjednik je oglas (u izbor uzimamo samo one oglase koji imaju najmanje 20-tak prikaza) koji je ostvario CTR skoro 65%.

Naj oglas u 2012. ostvario je CTR blizu 65%
Naj oglas u 2012. ostvario je CTR blizu 65%

Uz ove rezultate mi smo sretno ušli u 2013. godinu. Želimo to od sveg srca i Vama: Uspješnu i sretnu 2013. godinu.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU