Internet marketing banneri
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 19/12/2011, 2.6 minuta, 1517 pregleda
Blog kategorije: Blog, Internet marketing

Baneri su out, ili…?


Banneri su dosadni, iritantni i uglavnom nezapaženi. Čak je skovan i naziv banner blindness kako bi se opisao taj fenomen: Vidim, ali ne primjećujem. Na uzorku od skoro 2000 odraslih britanskih ispitanika dobiveni rezultati to potvrđuju:

Sljepoća na bannere ispitana na 2000 ispitanika
Kako korisnici doživljavaju bannere

Korisnici mijenjaju navike


Promjenom navika korisnika i banneri se moraju prilagoditi. Novi način ponašanja korisnika svodi se na to da za vrijeme radnog vremena uglavnom internet pretražuju s desktop ili laptop uređaja, a u slobodno vrijeme s tablet ili smart phone uređaja. Stoga se i banneri moraju prilagoditi tehnološkim mogućnostima i dinamci pristupa internetu s raznih uređaja:

Kako korisnici pristupaju internetu tijekom dana
Kako korisnici pristupaju internetu tijekom dana

Da li je Google u pravu?


Eric Schmidt, donedavno glavni i odgovorni Google CEO prognozirao da će banneri u roku manjem od 10 godina postati najsnažniji kanal za privlačenje kupaca. Oglašivači će u bannere ulagati preko 200 mlrd U$ godišnje!

Ulaganja u bannere premasiti ce 200mrld U$ za deset godina
Ulaganja u bannere premašiti će 200mrld U$ za deset godina

Isto je nedavno ponovio i Dan Taylor, voditelj Google display oglašivačkog tima. Dokazano je da banneri koji su skrojeni prema ciljnoj populaciji postižu 300% veću konverziju.

Segmentirani banneri postizu porast konverzija preko 300%
Segmentirani banneri postižu porast konverzija preko 300%

Kakvi banneri postižu uspjeh?


Statični i jednosmjerni banneri odlaze u zaborav. Uspješni banneri postaju oni koji su napravljeni u rich media formatu i interaktivni su s korisnikom. Primjere koje sam izabrao su tri IKEA bannera kojima su postigli izvanredne rezutate (CTR >25%, porast prodaje oglašavanih proizvoda > 275%):



Najkraće rečeno, razmišljate li o banner oglašavanju nemojte ulagati u statične slikice koje internet korisnici ne primjećuju. Stvorite banner koji će se razmjenjivati, o kojem će se pričati i koji Vam donosi konverzije. Sve ostalo je loš internet marketing.

Seth Godin lijepo je rekao: – Kada od marketinške kampanje niste imali koristi, marketinška agencija će Vas u pravilu uvjeravati kako ste postigli izvrsni brend awarness. Ali ne živi se od klikova ili impresija…

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Idemo u projekt skupa!

Hamag Bicro
ESIF
EU