Internet marketing oklada je dobivena!
Ovo je najkraći blog post koji sam napisao. Kladio sam se sa svojim osnivačima i managerima da ćemo prije isteka polugodišta imati 10 milijuna kuna uloženih u klikove u Google AdWordsu.
Postigli smo to 45 dana prije roka!
Pošto su mi povećali ove godine plaću preko 40% ne mogu očekivati dodatni bonus (šefovi, nemojte se ustezati), ali mogu očekivati isplatu oklade. Konačno se pokazalo zašto satima gledamo Analytics izvještaje.
10 milijuna kuna smo zaradili Google AdWords sustavu!
U što smo se kladili?
Pa u rundu cuge (koju su već potrošili na susretu s kolegom Hrvojem Hladnikom, osnivačem i spiritus movensom WEB::STRATEGIJE!)
Ako pogledate podatak koji se zove conversion rate (uglavnom mjerimo broj narudžbi) vidjeti ćete da je on oko 2,71%. Naši klijenti zadovoljno trljaju ruke, a ja sam konačno shvatio zašto sam na faksu učio Student-ovu, Binomnu, Gaussovu, Poisson-ovu, Weibull-ovu, HI-kvadratnu i ostale statističke razdiobe i čemu služe varijance, standardne devijacije, Pearsonove, Z-test i ine korelacijske funkcije koje osiguravaju maksimiziranje povrata. Bez toga nema internet marketinga.
Korisnici koji su klikali na oglase, dobili su ono što su tražili, klijenti su dobili narudžbe, a mi smo dobili svoje naknade za upravljanje kampanjama. Naprosto WIN-WIN-WIN situacija.
Stoga, ako se pitate zašto smo toliko skupi (čitaj: puni iskustva i) ili spori (čitaj: temeljiti), dijelom odgovor leži i u ovim povratnim podacima. Nakon skoro 10 mil klikova i magarci bi znali što treba u kampanjama napraviti da se postignu maksimalni rezultati.