Internet Marketing i Oglašavanje

14/05/2012

Blog, Internet Marketing

9 komentar/a

AUTOR

Internet specialist for online marketing, statistical analysis and data mining. Customer relation manager and online marketing lecturer at several schools and institutions. An honest, funny and warm person with a wide range of interest. A big fan of online marketing, especially Google AdWords and Google Analytics play-toys. As far as I know, I'm the only Google AdWords Certified Trainer and Google Analytics Individual qualified grandfather in the market. Maybe not the brightest but probably the oldest and the one with most mistakes made so far.

Internet marketing a la Escape

Internet marketing a la Escape

Internet marketing oklada je dobivena!

Ovo je najkraći blog post koji sam napisao. Kladio sam se sa svojim osnivačima i managerima da ćemo prije isteka polugodišta imati 10 milijuna kuna uloženih u klikove u Google AdWordsu.

Postigli smo to 45 dana prije roka!

Pošto su mi povećali ove godine plaću preko 40% ne mogu očekivati dodatni bonus (šefovi, nemojte se ustezati), ali mogu očekivati isplatu oklade. Konačno se pokazalo zašto satima gledamo Analytics izvještaje.

10 milijuna kuna smo zaradili Google AdWords sustavu!

10 milijuna kuna smo zaradili Google AdWords sustavu!

U što smo se kladili?

Pa u rundu cuge (koju su već potrošili na susretu s kolegom Hrvojem Hladnikom, osnivačem i spiritus movensom WEB::STRATEGIJE!)

Ako pogledate podatak koji se zove conversion rate (uglavnom mjerimo broj narudžbi) vidjeti ćete da je on oko 2,71%. Naši klijenti zadovoljno trljaju ruke, a ja sam konačno shvatio zašto sam na faksu učio Student-ovu, Binomnu, Gaussovu, Poisson-ovu, Weibull-ovu, HI-kvadratnu i ostale statističke razdiobe i čemu služe varijance, standardne devijacije, Pearsonove, Z-test i ine korelacijske funkcije koje osiguravaju maksimiziranje povrata. Bez toga nema internet marketinga.

Korisnici koji su klikali na oglase, dobili su ono što su tražili, klijenti su dobili narudžbe, a mi smo dobili svoje naknade za upravljanje kampanjama. Naprosto WIN-WIN-WIN  situacija.

Stoga, ako se pitate zašto smo toliko skupi  (čitaj: puni iskustva i) ili spori (čitaj: temeljiti), dijelom odgovor leži i u ovim povratnim podacima. Nakon skoro 10 mil klikova i magarci bi znali što treba u kampanjama napraviti da se postignu maksimalni rezultati.

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *



  1. Nije lose skupiti toliku potrosnju u 6-7 godina…
    Vjerujem da potrosnja samo raste u zadnje vrijeme i ako ide dobro vjerujem/zelim Escape-u da slijedece godine objaviti post o potrosnji na barem 15 milijuna 🙂 😉



  2. Prije 15-astak godina sam http://www.e92.hr stavio u zaglavlje jedne nase jake novinske kuće, koja je tek počela sa svojim online izdanjem. Najveći CR mi je bio 4% ali vrlo kratko. Sa svim promjenama banera, prosjek je bio na kraju godine 1%.



    • Ivice, CR ili CTR? Nama je CTR dosta loš u prosjeku jer se s njim uopće ne zamaramo.
      Klijenti žive od prodaje, ne od klikova ili impresija pa se fokusiramo na CR.
      Osobno smatram da je dobar CR 0,5-1,00%, odličan 1,01-2.00%, Sve preko 2.5% je rezultat ravan najboljima. Neke kamapanje ostvaruju CR preko 50% što je nevjerojatno visoko.

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio