Internet marketing a la Escape
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 14/05/2012, 2.0 minuta, 706 pregleda
Blog kategorije: Blog, Internet marketing

Internet marketing oklada je dobivena!


Ovo je najkraći blog post koji sam napisao. Kladio sam se sa svojim osnivačima i managerima da ćemo prije isteka polugodišta imati 10 milijuna kuna uloženih u klikove u Google AdWordsu.

Postigli smo to 45 dana prije roka!

Pošto su mi povećali ove godine plaću preko 40% ne mogu očekivati dodatni bonus (šefovi, nemojte se ustezati), ali mogu očekivati isplatu oklade. Konačno se pokazalo zašto satima gledamo Analytics izvještaje.

10 milijuna kuna smo zaradili Google AdWords sustavu!
10 milijuna kuna smo zaradili Google AdWords sustavu!

U što smo se kladili?

Pa u rundu cuge (koju su već potrošili na susretu s kolegom Hrvojem Hladnikom, osnivačem i spiritus movensom WEB::STRATEGIJE!)

Ako pogledate podatak koji se zove conversion rate (uglavnom mjerimo broj narudžbi) vidjeti ćete da je on oko 2,71%. Naši klijenti zadovoljno trljaju ruke, a ja sam konačno shvatio zašto sam na faksu učio Student-ovu, Binomnu, Gaussovu, Poisson-ovu, Weibull-ovu, HI-kvadratnu i ostale statističke razdiobe i čemu služe varijance, standardne devijacije, Pearsonove, Z-test i ine korelacijske funkcije koje osiguravaju maksimiziranje povrata. Bez toga nema internet marketinga.

Korisnici koji su klikali na oglase, dobili su ono što su tražili, klijenti su dobili narudžbe, a mi smo dobili svoje naknade za upravljanje kampanjama. Naprosto WIN-WIN-WIN  situacija.

Stoga, ako se pitate zašto smo toliko skupi  (čitaj: puni iskustva i) ili spori (čitaj: temeljiti), dijelom odgovor leži i u ovim povratnim podacima. Nakon skoro 10 mil klikova i magarci bi znali što treba u kampanjama napraviti da se postignu maksimalni rezultati.

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU