Internet Marketing i Oglašavanje

29/11/2016

Blog

0 komentar/a

AUTOR

Google AdWords Specialist, bavi se internet marketingom od 2008 godine a posebno se specijalizirao za AdWords oglašavanje i optimizaciju postojećih kampanja. Od 2015. godine zadužen za nadzor i trening stalno rastućeg tima mladih marketinških stručnjaka.

Igor Jurić – intervju

I ovaj mjesec nastavljam s predstavljanjem naših kolega. Prošli mjesec sam predstavio kolegicu Ines dok je ovaj mjesec red na Igora Jurića. Da ne duljim previše o ovom mladiću najbolje je da pročitate intervju i upoznate ga malo bolje 🙂

Kada ste se prvi put susreli s AdWordsima?

AdWordsom sam se prvi put susreo 2012 godine što bi značilo da se trenutno Google oglašavanjem bavim već 4 i pol godine. Neki bi rekli da je to dugo vremena i mogao bih se jednim dijelom složiti sa tom tvrdnjom s obzirom koliko sam puno toga naučio u to vrijeme.

Možete li opisati vaš prvi susret s AdWordsima? Što vas se dojmilo?

Prvi puta sam se susreo s AdWords-om na 3. godini fakulteta, kad sam se zajedno s još troje kolega prijavio na Google Online Marketing Challenge natjecanje. Na tom natjecanju Google daje studentima priliku da rade na pravoj kampanji (mi moramo pronaći klijenta za kojeg ćemo voditi kampanju, a Google nam daje proračun). Zapravo nismo ništa očekivali od toga natjecanja, već smo htjeli samo skupili iskustvo.

Nakon što su stigli rezultati, ostali smo ugodno iznenađeni. Google je tu našu prvu kampanju (prva koju smo ikad izradili) jako dobro ocijenio. To nam je dalo motivaciju za nastavak, te smo se odlučili još više posvetiti učenju AdWords-a. Počeli smo tražiti kampanje koje bi vodili besplatno samo kako bi sve ono što smo učili testirali i na pravim kampanjama.

Da li imate neki poseban savjet za sve one koji sada kreću u AdWords oglašavanje?

Ako imate osobu koja ima iskustva s AdWords-om, iskoristite to, pitajte ju što više pitanja, uštedjet će vam vremena, brže ćete naučiti neke stvari. Također, probajte od poznanika koji imaju svoju tvrtku dogovoriti da im pokrenete AdWords kampanju, besplatno. Dobit ćete pravu kampanju – žive podatke na kojima ćete moći testirati sve stvari koje ste pročitali ili učili.

Igor Juric intervju

Što vas još zanima osim AdWordsa?

U posljednje vrijeme me dosta privlači Google Analytics i Google Tag Manager, tako da mi je cilj što više napredovati u tim područjima. Osim toga, želja mi je naučiti programski jezik R, kojeg krećem učiti već zadnja 4 mjeseca, ali nikako da se ozbiljnije uhvatim toga. 🙂

Što je programski jezik R?

R je programski jezik za statistiku, analizu i vizualizaciju podataka. Odlučio sam ga učiti jer se R može kombinirati s Google Analytics-om, te daje mogućnost izrade statističkih analiza i vizualizacije podataka. Mislim da R može pomoći kod donošenja boljih zaključaka kod kampanja koje vodimo i na kraju za poboljšanje klijentovih rezultata.

U vremenu od vašeg prvog susreta sa adwordsima pa do danas – što je najvažnije što ste naučili?

Stvari nisu uvijek onakve kakvima se čine na prvi pogled. Ne treba uvijek žuriti sa zaključkom, već je dobro detaljnije istražiti i prikupiti više ”dokaza” koji podupiru zaključak.

Zanimljivo razmišljanje.

Točno, no osim u digitalnom oglašavanju ovo se može primijeniti i u svakodnevnom životu. Uzmimo na primjer odnos sa ljudima u svojoj okolini. Puno ljudi brzo donosi zaključak o nekoj osobi ili njezinim postupcima, na temelju poluinformacija ili informacija koje su dobili od nekog drugoga, što često dovede do nepotrebnog sukoba ili nesporazuma u komunikaciji.

Upravo zbog toga pokušavam situacije gledati i sa stajališta te druge osobe, pokušati razumjeti njezine motive zašto je nešto napravila/rekla, i skupiti više informacija, što mi često zapravo pomogne kod komunikacije s ljudima.

Kad bi odabrali neki savjet klijentima – koji bi on bio?

Uložite vremena u svoju web stranicu. Naš zadatak je da pomoću AdWords kampanja dovedemo kvalitetne korisnike (oni koji pretražuju ono što vi nudite) ali je zadatak vaše web stranice da te korisnike pretvori u kupce. Mi možemo napraviti najkvalitetniju adwords kampanju, ali ako je vaša web stranica nekvalitetna onda neće biti ni rezultata od online oglašavanja.

Igor Juric predavanje

Da li možda imate neku vlastitu web stranicu?

Trenutno nemam svoju web stranicu. No, cilj mi je svakako u budućnosti pokrenuti nešto, bilo nekakav blog na kojem bi pisao o Analytics-u i Google Tag Manageru ili o smartphone-ima, njihovim operativnim sustavima i aplikacijama.

Kako provodite slobodno vrijeme?

S obzirom da puno vremena provodim sjedeći, nastojim se natjerati baviti nekakvom fizičkom aktivnošću, obično je to trčanje ili teretana. U posljednje vrijeme, često uzmem i pročitam neku knjigu. No, tu obično prestaju svi moji offline hobiji.:)

Velika strast su mi smartphone-i, tako da provodim dosta vremena čitajući o tome i isprobavajući nove stvari na svom smartphone-u. Ljubitelj sam nogometa, pa često znam zaigrati Pro Evolution Soccer i Football Manager.

Hm, onda moram pitati vječito pitanje: Fifa 2017 ili PES 2017?

Uvijek i samo PES – nikad, ali baš nikada Fifa pa da mi netko i ponudi novi Sony Playstation ili Xbox s tom igricom 😀

Koje sve certifikate imate?

Trenutno imam položene sve AdWords certifikate: AdWords Search, AdWords mobile, AdWords video, AdWords Display, AdWords Shopping. Osim njih imam i Google Analytics certifikat. AdWords certifikati mi vrijede još nekih 4 mjeseca, tako da ću uskoro morati početi ponovno polagati.

Igor juric certifikati

Od svih navedenih koji bi izdvojili kao onaj koji vam je radio najviše problema?

Najteži za položiti mi je bio Video certifikat. Rekao bi da to ima veze s time što osobno ne volim video oglase na Youtube koji iskaču prije svakog videa kad gledam, pa mislim da mi je zbog toga bio i najteži za naučiti i položiti.

Za kraj, opišite nam neku zgodu koju ste doživjeli na vašem radnom mjestu.

Kolegica Diana često koristi dosta živopisno obojene stickere za podsjetnik koje zalijepi na svoj monitor. Nisam mogao odoljeti pa sam ju dosta često zezao zbog prenatrpanog monitora sa stickerima. Kad sam otišao na godišnji odmor u 8. mjesecu, Diana je uz pomoć ostalih kolega u uredu oblijepila moj cijeli stol i računalo sa žutim stickerima. Neću reći koliko dugo mi je trebalo vremena da uklonim sve te stickere… ali ću reći onu poznatu izreku: „Tko se zadnji smije…“ 😉

Igor Juric stol

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio