Google consumer survey
Miroslav Varga
Miroslav Varga, 23/09/2012, 2.3 minuta, 771 pregleda

Nešto kao Adwords anketiranje


Prilikom jednog predavanja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, jedan profesor je imao primjedbu na pojam ‘internet marketing’ korišten u kontekstu Google AdWords sustava. Primjedba je bila da nije u pitanju ‘internetski marketing’, nego ‘internetska promocija’ jer nedostaje niz ostalih marketinških aktivnosti, npr. istraživanje tržišta. Kako Google sazna sve o nama, naravno da je došlo i to profesorovo razmišljanje do njega. I Google je poduzeo odgovarajuće korake wink


Google AdWords sustav je već godinama u funkciji istraživanja tržišta (jedan od prvih koji je to znanstveno obradio je prof Ian Ayres). Zbog složenosti AdWords sustava to nije marketingašima baš sjelo. Stoga je Google nedavno predstavio Google Cunsumer survey alat.

Novi Google alat temeljen na Google AdWords sustavu
Novi Google alat temeljen na Google AdWords sustavu

Kako Google Consumer survey alat radi?


Na sučelju koje je vrlo jednostavno i prilagođeno ‘običnom’ korisniku, postoji nekoliko predefiniranih vrsta pitanja i odgovora (jedno pitanje-više mogućih odgovora, usporedba dvije slike ili odgovora i sl.). Moguće je odabrati svoju ciljanu demografsku populaciju, geolokaciju i pitanje pa pokrenuti Google sustav anketiranja.

Svaki odgovor se bilježi u sustavu i plaća se istovjetno Google AdWords sustavu, putem klika. Klik je fiksno određen u visini 0,10U$, Dakle Vaša željena populacija odgovara na Vaše pitanje i Vi prikupljate željene podatke o korisnicima. Trenutno radim istraživanje koje gradove, kao buduće turističke destinacije, preferiraju londončani iz skupine 18-44 godina:

Privremeni rezultati istraživanja o najpoželjnijoj destinaciji londončana
Privremeni rezultati istraživanja o najpoželjnijoj destinaciji londončana

Iz dosadašnjih rezultata ispada da londončani odgovaraju na ankete o putovanjima najviše petkom poslije 12:00 sati. Nažalost, naš Dubrovnik nije baš izuzetno popularan u usporedbi s ostalim gradovima iz istraživanja. Ali ako se turistička zajednica potrudi povećati impresije, možda se taj trend promijeni wink

Da li vam je ovaj članak bio koristan?

Tagovi:

Iza svakog ekrana je čovjek.

Hamag Bicro
ESIF
EU