Internet Marketing i Oglašavanje

Budućnost Google Analytics-a – Universal Analytics

Google Analytics je već duže vrijeme standardni alata za praćenje uspješnosti internet stranice ili trgovine no kako vrijeme prolazi i Google se razvija. Google Analytics poprima sve ozbiljnije i kvalitetnije dodatke. Unos vanjskih troškova digitalnih kampanja Nedavno je izašao alat…

Moj ROI

ROI (Return on investment) ili povrat ulaganja bi trebao biti osnovni cilj svakog marketinga. Nažalost već sam pisao o tome da primjerice kod Hrvatske turističke zajednice to nije tako. Kako se u internet marketingu stvari mogu dosta dobro izmjeriti tako je i ROI mjerljiv.

Google Tag Manager

Ova usluga će se i dalje razvijati i uključiti će puno više mogućnosti za lakše upravljanje analitikom – više dodatnih podržanih alata. Limiti naravno postoje no i ovaj set mogućnosti je izvrstan jer nam omogućava kontrolu nad sadržajem – event based, URL based, site based pravila i sl.

Segmentiranje, grupiranje ili sjeckanje podataka

Brdo podataka iz Google Analytics-a ne znači skoro ništa sve dok ih ne stavimo u kontekst! Podatke iz Google Analytics-a pri pregledavanju segmentirajte. To se naravno odnosi i na sve ostale hrpetine podataka koje skupljamo izvan weba. Koliko puta ste se…

Mjerenje uspješnosti internet stranice ili trgovine

Mjerite li uspješnost vašeg internet projekta? Najčešće metode su vrlo sirove – mjerimo prihod tj. promjene u razini prihoda u odnosu na aktivnosti na stranici ili vanjskim servisima (Pay Per Click,  Search Engine Optimization i Social Media Marketing). Kako bi…

Google Analytics: kako pratiti rezultate po lokalnom vremenu korisnika?

Prvi mini post koji je inicijalno objavljen na Google + no ovdje će biti samo malo više detalja. Problem postojeće dimenzije Hour u Google Analytics reportu Sve vrijednosti se pretvaraju automatski u vremensku zonu definiranog profila u Google Analyticsu. Jednostavno rješenje…

Stranica 8 od 10«« ...678910

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio