Internet Marketing i Oglašavanje

Kako u Google Analytics pratiti interne kampanje

Što je to interna kampanja Iz poslovne perspektive može se jednostavno reći da je to bilo kakav tekstualni ili slikovni element na stranici koji za cilj ima ubrzati kupovinu, istaknuti dio asortimana ili obavijestiti korisnika o trenutnoj ili nadolazećoj akciji.…

Struktura Analyticsa i kako dodijeliti pristup računu

Google Analytics je najčešće korišten alat za statistiku ponašanja korisnika na web stranici. Na temelju podataka iz Analyticsa moguće je bolje razumjeti korisnike koji posjećuju stranicu – odakle dolaze, što ih zadržava na stranici, gdje su ”uska grla” zbog kojih…

Superweek 2015 – Povratak zdravog razuma

Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta.   Kako je bilo na Superweeku 2015? Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri…

Imate dobru AdWords kampanju ali rezultata – nema?

Ponekad se susretnemo sa situacijama u kojima smo sve napravili u adwords kampanji kako je trebalo ali rezultata jednostavno nema. Ono što mnogi zaboravljaju je to da AdWords sustav (internet marketing) postoji kako bi doveo odgovarajuće korisnike na vašu web…

Google Tag Manager forme i pretraživanje – za Turizam

Jedan od glavnih alata na stranici neke turističke agencije, ili bolje reći bilo koje stranice koja se bavi turizmom, je naravno pretraživač. Bez vrhunski odrađenog internog pretraživanja korisnici će imati velikih problema u pronalaženju paketa a da ne govorimo o potencijalnoj…

Što mjeriti u Internet trgovini? Ako koristite Google Analytics

Velika većina internet trgovina mjeri samo osnovne informacije dostupne kroz standardne metrike i dimenzije u Google Analyticsu (link Dimensions & Metrics GA). Iako ih ukupno ima preko 300 nisu baš sve pretjerano korisne (barem ne za svakodnevno korištenje). Kao i…

Stranica 3 od 1012345...10... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio