Slično kao i u prošlom članku bavimo se izvlačenjem informacija o prodaji pojedinih artikala – najbolji kanal za prodaju proizvoda N. U ovom slučaju tražimo odgovor na pitanje kako prodati proizvod N ako nemamo uspjeha u direktnoj prodaji npr. imamo…
Za sve one koji u ovo vrijeme darivanja svakodnevno prate svoje Google Analytics izvještaje o uspješnosti prodaje jedan kratki savjet za uštedu vremena. Ako vas zanima kako doći do izvještaja koji objašnjava: Za prodaju proizvoda X najzaslužniji je kanal Y…
Jedan od najposjećenijih izvještaja u Analyticsu je Acquisition > All traffic > Source / Medium izvještaj gdje možemo vidjeti koji izvori dovode najviše posjetitelja na našu web stranicu. Jedan od izvora prometa je i referral, odnosno promet koji dolazi na vašu stranicu…
Što je to interna kampanja Iz poslovne perspektive može se jednostavno reći da je to bilo kakav tekstualni ili slikovni element na stranici koji za cilj ima ubrzati kupovinu, istaknuti dio asortimana ili obavijestiti korisnika o trenutnoj ili nadolazećoj akciji.…
Google Analytics je najčešće korišten alat za statistiku ponašanja korisnika na web stranici. Na temelju podataka iz Analyticsa moguće je bolje razumjeti korisnike koji posjećuju stranicu – odakle dolaze, što ih zadržava na stranici, gdje su ”uska grla” zbog kojih…
Superweek je najveća regionalna Google Analytics konferencija i jedna od 5 najvažnijih na Svijetu. Bili smo jedini iz Hrvatske i saznali štošta. Kako je bilo na Superweeku 2015? Superweek 2015 je trajao od 20.01.2015. – 22.01.2015. godine. U tri…