Internet Marketing i Oglašavanje

Google Data Studio dostupan u Hrvatskoj

… bilo je i vrijeme. Službenu obavijest možete pročitati ovdje. Sretna okolnost, za vas i za  nas, je što smo pristup Data Studio alatu imali i prije ove objave i prebolili ‘sve’ očekivane boljke alata u beta verziji. Vrijeme smo…

View-through conversion tracking u Google Analyticsu

U AdWords-u postoji metrika koja se zove view-through conversion, koja se može iskoristiti za mjerenje uspješnosti kampanja na Google Display mreži. Definicija same view-through konverzije je: “View-through conversion happens when a user completes a conversion on your website within 30 days,…

AdWords kaže: Analytics laže! Ili kako imati više konverzija nego klikova

Imate razlike u podacima koje mjere Google AdWords i Analytics? Mislite: “Krivo se mjeri!” Pročitajte što se nama dogodilo. Prvo da odmah razjasnim: Ovo nije još jedan u nizu članaka koji tumače razliku između ‘session’ i ‘click’ podataka. Također, ovo…

Povezivanje offline i online trgovine uz Google Analytics

Temelj digitalnog marketinga je mjerljivost i naravno konstantna optimizacija. Problem u mjerenju, točnije u dijelu mjerenja koje se bavi atribucijom, izuzetno je prisutan u situaciji kada tvrtka prodaje usluge i proizvode isključivo offline ili u miksu online i offline. Primjer…

Kako postaviti Analytics i Google Tag Manager kodove na WordPress stranicu

WordPress je open source sustav koji omogućuje upravljanje sadržajem (CMS) i odlikuje ga velika jednostavnog njegovog korištenja, veliki izbor predložaka (tema) i pluginova. Trenutno je najpopularniji i najčešće korišteni CMS sustav. Prema istraživanjima, WordPress zauzima gotovo 60%  CMS tržišta, a…

Kako iz Google Analyticsa izvući vezane proizvode

Slično kao i u prošlom članku bavimo se izvlačenjem informacija o prodaji pojedinih artikala – najbolji kanal za prodaju proizvoda N. U ovom slučaju tražimo odgovor na pitanje kako prodati proizvod N ako nemamo uspjeha u direktnoj prodaji npr. imamo…

Stranica 2 od 1012345...10... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio