Internet Marketing i Oglašavanje

19/07/2012

Blog, Google Analytics

2 komentar/a

AUTOR

Google Analytics specijalist s višegodišnjim iskustvom u analizi i savjetovanju projekata baziranih na Internetu u području turizma, trgovine, zdravlja i financija za EU, Rusiju, Ukrajinu, Kuvajt i SAD.

Google Analytics: kako pratiti rezultate po lokalnom vremenu korisnika?

Prvi mini post koji je inicijalno objavljen na Google + no ovdje će biti samo malo više detalja.

Problem postojeće dimenzije Hour u Google Analytics reportu

Sve vrijednosti se pretvaraju automatski u vremensku zonu definiranog profila u Google Analyticsu.

Jednostavno rješenje

Prikupiti informacije o korisniku tj. lokalno vrijeme u kojem je posjetio stranicu.

Kako?

U analytics kod na stranici dodati:

<br /> var escapeDate = new Date();<br /> var escapeHour = escapeDate.getHours();<br /> escapeHour = escapeHour.toString();<br /> _gaq.push(['_setCustomVar',2,'Hour',escapeHour,2]);<br /> 

Ukratko, šaljemo podatak Google Analytics sustavu pomoću Custom varijabli gdje je:

  • 2 – mjesto u Google Analyticsu (moguće je definirati 1-5)
  • ‘Hour’ – Ime varijable
  • escapeHour – vrijednost varijable
  • 2 – nivo / scope varijable (1 – visitor level, 2 – session level, 3 – page level)

Zašto?

Objašnjenje u primjeru:

Mjerenje učinka radijske / TV kampanje u SAD-u za East i West Coast a zanima nas kakav je odaziv bio po lokalnom vremenu ako se radijski / tv clip vrtio 3 puta (12h / 15h / 18h).  

Važno je naglasiti segmentiranje rezultata tj. ukupni učinak kampanje je bio prekrasan no dodatne informacije putem prije spomenute metode nam mogu reći kako je recimo porast posjeta bio 90% za East Coat u 16h a 90% porast posjeta za West Coast u 13h. Kako reagirati na ovakve podatke? – vjerujem vrlo jednostavno:) To je ujedno i odgovor na pitanje zašto – dodatnim segmentiranjem podataka moguće je puno bolje optimizirati kampanje i kvalitetnije mjeriti ulaganja u promociju.

Dodatne informacije

Kako provjeriti valjanost primanja podataka?

Jednostavno pogledajte izvještaj ka što je prikazano na slici (Audience > Custom > Custom Variables) i pogledajte  “Custom Variable (Key 2)”:

Custom Variables report - Google Analytics

Custom Variables report - Key 2

Kako bi provjerili vrijednosti kliknite na Hour i uživajte u rezultatima:

Custom Variables report - Value 02

Korištenje podataka

Za kvalitetnu primjenu prikupljenih podataka potrebno je staviti stvari u kontekst (vremensku zonu – advanced / custom segments) i definirati cilj praćenja (revenue, conversion rate, goal completions itd. – custom reports). U Custom reportima koristite vrijednost kao u primjeru:

Komentirajte

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Provjera korisnika *

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - kontakt@escapestudio.hr - S escapestudio