Internet Marketing i Oglašavanje

AUTOR

10/12/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Snip, snip, snippet – korisno a jednostavno

Prije pola godine Google je uveo dynamic snippete kao automatizirano proširenje oglasa koje prikazuje kategorije na temelju sadržaja odredišne stranice koje odgovaraju upitu korisnika. Kako oglašivači nisu mogli utjecati na to što će dinamični isječci prikazati, Google je uveo novo…

Hoće li automatic bidding potisnuti ljude

Upotreba automatic bidding sustava, real time bidding, big data i niz ostalih pojmova nepotrebno tjeraju u strah u kosti. Pročitajte zašto… Ima li automatic bidding smisla? Poznati Google Analytics stručnjak, Avinash Kaushik svojevremeno je izjavio da mogućnosti velikog broja mjerenja…

AUTOR

18/11/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Moj je duži od tvog

Pisanje oglasa u AdWordsu nekad može biti pravi izazov. Zbog ograničenog broja dozvoljenih znakova nerijetko to predstavlja izazov kako istaknuti u oglasu sve bitne značajke proizvoda/usluge koju oglašavamo. Stoga često pokušavamo pronaći načine koji će nam omogućiti nekoliko dodatnih znakova, koji…

AdWords uništio oglašivača zbog konkurencije

Počelo je sasvim bezazleno. Dva, tri maila upozorenja. Nakon nekog vremena Google suspendira URL za oglašavanje. A, konkurencija likuje, jer je konačno uspjela. Pišite blog i što sve radite Pisanje bloga bi po meni trebala biti obaveza svakome tko je…

AUTOR

15/10/2015

Blog, Google Adwords

2 komentar/a

Gmail oglasi – najbolji display oglasi za ostvarivanje konverzija

GSP oglasi (Gmail Sponsored Promotion ads) prikazuju se unutar e-maila, ali se kreiraju unutar display kampanje i zbog toga predstavljaju kombinaciju e-mail i display oglašavanja. Više detalja o vrstama GSP oglasa opisala je kolegica Nikolina u članku. U ovom članku…

Koja je najbolja pozicija Vašeg oglasa?

Iako se uvijek pretpostavlja kako je bitno ciljati prve pozicije na tražilici, postoje i slučajevi kada su druga ili treća pozicija oglasa bolja za klijenta u smislu ostvarivanja postavljenih ciljeva (e-commerce, goal-ovi). Kako vidjeti koji oglasi su bolji na kojim…

Stranica 5 od 22«« ...34567...1020... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio