Internet Marketing i Oglašavanje

Cijena klika ispod jedne lipe

AdWords sustav je mozaik opcija i funkcionalnosti i svi su bitni za uspjeh. Stoga je testiranje svakog dijela važno. Nažalost, za to treba puno vremena. Prvi test – Prepolovite CPC izmjenom valute računa Nedavno sam pisao za vodeći talijanski AdWords blog…

Brand kampanja kao mjera brendiranosti

Ovo nije još jedan tipičan blog post o tome da li je bolje oglašavati se za brand riječi ili ne. Ovaj post govori o brand kampanji koja je korištena kako bi pratili „brendiranost“ klijenta te smo ujedno pratili i ponašanje…

Customer Match – AdWords targetiranje putem e-mail liste

U ovom blog postu ćemo prikazati bitne natuknice vezane uz početno postavljanje e-mail lista u AdWords Remarketing, biti će prikazan i primjer početnih rezultata kreiranih kampanji, te mogućnosti koje pruža takvo targetiranje. Customer Match omogućava postavljanje popisa e-mail adresa u…

90% bolji prihodi uz optimizaciju budžeta i kampanje

U proljeće 2015 godine smo dobili klijenta koji je oglašavao smještajne kapacitete svojih turističkih objekata putem svoje aktivne adwords kampanje. Pregledom postojeće kampanje smo odmah uvidjeli da postoje mnogobrojne mogućnosti za poboljšanje istih. Ovdje se nećemo previše zadržati na točno…

AUTOR

10/12/2015

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Snip, snip, snippet – korisno a jednostavno

Prije pola godine Google je uveo dynamic snippete kao automatizirano proširenje oglasa koje prikazuje kategorije na temelju sadržaja odredišne stranice koje odgovaraju upitu korisnika. Kako oglašivači nisu mogli utjecati na to što će dinamični isječci prikazati, Google je uveo novo…

Hoće li automatic bidding potisnuti ljude

Upotreba automatic bidding sustava, real time bidding, big data i niz ostalih pojmova nepotrebno tjeraju u strah u kosti. Pročitajte zašto… Ima li automatic bidding smisla? Poznati Google Analytics stručnjak, Avinash Kaushik svojevremeno je izjavio da mogućnosti velikog broja mjerenja…

Stranica 5 od 23«« ...34567...1020... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio