U ovom blog postu neću otkrivati nikakve tajne AdWordsa ili Analyticsa. Ne, ovaj put možete čitati intervju sa jednom od naših kolegica koja se brine o vašim Adwords kampanjama. Escape, kao tvrtka, brojčano raste svake godine i uvidjeli smo da…
U AdWords-u je već godinama dostupna remarketing opcija. Remarketing nam pomaže da dosegnemo korisnike koji su posjetili vašu web-stranicu. Prethodni posjetitelji mogu vidjeti vaše oglase dok surfaju internetom (Google Display Network) ili dok pretražuju na Google tražilici (Google Search Network).…
Upoznati smo sa činjenicom da Google neprestano radi na dodavanju novih opcija koje oglašivačima daju više mogućnosti u kreiranju i optimiziranju kampanja. U ovom blogu pozornost ćemo usmjeriti na uvođenje statistike sitelinkova u Google Analyticsu koje je samo dio noviteta…
Imate razlike u podacima koje mjere Google AdWords i Analytics? Mislite: “Krivo se mjeri!” Pročitajte što se nama dogodilo. Prvo da odmah razjasnim: Ovo nije još jedan u nizu članaka koji tumače razliku između ‘session’ i ‘click’ podataka. Također, ovo…
Google već duže vrijeme uči oglašivače o važnosti mobilnog oglašavanja. Mobile Hero događaj koji se održao početkom lipnja je služio kako bi nam Google prezentirao istraživanja koja nam mogu pomoći kako bi lakše osvijestili (klijenta 😉 ) važnost mobilnog oglašavanja.…
U trećem mjesecu će biti godina dana od kako sam se pridružila Escape timu. Ono što sam mogla primijetiti i osjetiti u proteklih godinu dana je izvrsna radna atmosfera sa kolegama koji su uvijek tu da ti pomognu kada zapneš…