Internet Marketing i Oglašavanje

AUTOR

04/10/2016

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Razlika između standardnog i dinamičkog remarketinga

U AdWords-u je već godinama dostupna remarketing opcija. Remarketing nam pomaže da dosegnemo korisnike koji su posjetili vašu web-stranicu. Prethodni posjetitelji mogu vidjeti vaše oglase dok surfaju internetom (Google Display Network) ili dok pretražuju na Google tražilici (Google Search Network).…

AUTOR

03/08/2016

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Kako nam statistika sitelinkova u Analyticsu može pomoći?

Upoznati smo sa činjenicom da Google neprestano radi na dodavanju novih opcija koje oglašivačima daju više mogućnosti u kreiranju i optimiziranju kampanja. U ovom blogu pozornost ćemo usmjeriti na uvođenje statistike sitelinkova u Google Analyticsu koje je samo dio noviteta…

AdWords kaže: Analytics laže! Ili kako imati više konverzija nego klikova

Imate razlike u podacima koje mjere Google AdWords i Analytics? Mislite: “Krivo se mjeri!” Pročitajte što se nama dogodilo. Prvo da odmah razjasnim: Ovo nije još jedan u nizu članaka koji tumače razliku između ‘session’ i ‘click’ podataka. Također, ovo…

AUTOR

24/06/2016

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Što možemo očekivati od zadnjih najava Google izmjena AdWordsa

Google već duže vrijeme uči oglašivače o važnosti mobilnog oglašavanja. Mobile Hero događaj koji se održao početkom lipnja je služio kako bi nam Google prezentirao istraživanja koja nam mogu pomoći kako bi lakše osvijestili (klijenta 😉 ) važnost mobilnog oglašavanja.…

Trud se isplati – rezultati svih Escape kampanja!

U trećem mjesecu će biti godina dana od kako sam se pridružila Escape timu. Ono što sam mogla primijetiti i osjetiti u proteklih godinu dana je izvrsna radna atmosfera sa kolegama koji su uvijek tu da ti pomognu kada zapneš…

AUTOR

11/02/2016

Blog, Google Adwords

0 komentar/a

Jeste li sigurni da je ovo Google oglas?

Što predstavlja trokutić u gornjem desnom kutu bannera? Prva pomisao je vjerojatno kako se radi o Google display oglasima. Da, Google je jedna od tvrtki koja koristi „trokutić“, ali nije jedina. Trokutić predstavlja AdChoices. AdChoices je platforma koja omogućuje da…

Stranica 4 od 23«« ...23456...1020... »»

Newsletter

Primajte svježe internet marketing vijesti u Vaš e-mail sandučić.

Želim se prijaviti!

Escape d.o.o. HR-31000 Osijek - Krapinsko naselje 18 - T +385 31 209 951 - F +385 31 209 952 - info@escapestudio.hr - S escapestudio